Search

V Praze udělují ceny Český lev. První dostala Issová - Novinky.cz

„Prosím vás, já jsem v úplném šoku. Mě by ve snu nenapadlo, že můžu být mimořádný audiovizuální přínos. Přestože jsem si odmala připravovala děkovnou řeč, až přeberu nějakou cenu, tak vůbec nevím, co mám říct, protože jsem to opravdu, ale opravdu nečekala,“ řekla Issová.

Cenu za nejlepší ženský herecký výkon ve vedlejší roli si odnesla Eliška Křenková za film Všechno bude.

„Já jsem si chtěla připravit děkovnou řeč, ale strašně jsem se bála, že bych to zakřikla... je to pro mě velká odměna a velké nakopnutí a chtěla bych poděkovat Olmovi (režisér filmu Všechno bude), bez něho bych tady dneska nestála. Chtěla bych poděkovat Jirkovi Konečnýmu a našemu celému štábu a hereckým kolegům, rodině a kamarádům,” uvedla dojatá Křenková.

V mužské kategorii pak zvítězil začínající herec Jan František Uher z filmu Všechno bude. „Teď se mi přitížilo. Chtěl bych poděkovat rodině, dědovi babičce, mamince, taťkovi, bratrům a Elišce, jak to s náma nacvičila. A Olmovi a štábu, všem, co mi pomáhali s filmem,” řekl.

Nejvíc nominací (třináct) mělo letos drama Ondřeje Trojana Toman s Jiřím Macháčkem v hlavní roli. Deset nominací měl Hastrman režiséra Ondřeje Havelky a také film Všechno bude Olma Omerzua).

Simona Zmrzlá a Karel Dobrý jako Katynka a baron Caus – hastrman.

Simona Zmrzlá a Karel Dobrý jako Katynka a baron Caus – Hastrman.

FOTO: CinemArt

Na nejlepší celovečerní film byly nominovány také snímky Jan Palach Roberta Sedláčka, Tlumočník Martina Šulíka a Zlatý podraz Radima Špačka.

Let's block ads! (Why?)

https://www.novinky.cz/kultura/500651-v-praze-udeluji-ceny-cesky-lev-prvni-dostala-issova.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "V Praze udělují ceny Český lev. První dostala Issová - Novinky.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.