Search

Živý Ken Rodrigo po návštěvě Prahy: Zneužili mě! tvrdí

Brazilec Rodrigo Alves se proslavil jako muž, který je závislý na plastických operacích. Těch podstoupil už několik desítek a jediné, co je na jeho těle údajně nedotčené a stále přírodní, je jeho penis... Tento výstřední jedinec přitom nedávno navštívil Prahu, aby i tam podstoupil nějaké estetické zákroky.

Rodrigo nejspíš přijel za lepší cenou. A to, jak to dle jeho tvrzení vypadá, se vážně nevyplatilo. „Někteří lidé by se měli vrátit do školy a znovu se naučit dávat injekce. Vypadal jsem opravdu dokonale. Teď mám kolem očí hrudky a zadržuje se mi tam voda,“ postěžoval si Alves o pár dní později na sociální síti. „Jsem zničený a naštvaný, protože jsem byl zneužit kvůli propagačním účelům a teď se s tím musím vyrovnat,“ dodal vyumělkovaný Brazilec.

Přitom to zprvu vypadalo, že se Rodrigovi v Praze líbí. Bohužel však pokud ho město zklamalo v tom, co má nejradši, což jsou plastiky, tak se budeme muset smířit s tím, že už naši krásnou zemi tenhle krasavec nejspíš nikdy více nenavštíví... To je vážně smůla.
 

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/zivy-ken-rodrigo-po-navsteve-prahy-je-poradne-nastvany.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Živý Ken Rodrigo po návštěvě Prahy: Zneužili mě! tvrdí"

Post a Comment

Powered by Blogger.