Search

Velká změna u Josefíny a Petera: Pochlubili se, jaký teď mají sex! - tn.cz

Josefína a Peter se poznali, když jim bylo šest let. Od té doby jsou do sebe stále zamilovaní. Spojila je také péče o vnoučka, o kterého se musejí starat, jelikož ho jeho matka opustila. Starosti se na nich podepsali a jejich cílem bylo, aby vypadali lépe, což se i díky pořadu podařilo.

Peter i Josefína se o sebe začali více starat. Chodí ke kadeřníkovi, lépe se oblékají a také si víc váží sami sebe. "V hlavě jsem si promítla, co se mi děje. Začala jsem myslet sama na sebe. V první řadě jsem vynechala brigády. Dojdu ke kadeřníkovi, na kosmetiku, do posilovny. Nechávám si pro sebe hodinu, dvě," popsala Josefína.

Dříve byla Josefína také terčem rasistických útoků, to se díky proměně změnilo. "Nebojím se jít na úřady, jelikož se cítím dobře. Mám odhodlání. Dříve mě lidé nebrali tolik vážně, kvůli tomu, jak jsem vypadala," vzpomínala Josefína.

Pro Petera bylo nejtěžší odloučení. Uvědomil si, že mu všichni hodně chybí. "Nejvíc vzpomínám na konec, když jsme se konečně po 14 dnech viděli. Dva, tři dny v apartmánu jsem měl klid, ale potom se mi začalo stýskat. Manželka, děti, vnoučata. Člověku se ani nezdá, jak je to hrozný. Počítal jsem pak dny," řekl Peter. To Josefíně odloučení prospělo. Mohla si díky tomu konečně odpočinout, jelikož je pořád v zápřahu.

Před proměnou si Peter stěžoval, že mají v jejich manželství problém se sexem. To už je minulostí. "Po 35 letech máme konečně samostatnou ložnici, kde se můžeme zavřít. Děti vědí, že je to náš pokoj a je tam vstup zakázaný. Tím, že si člověk odpočine, je všechno jednodušší," svěřila se Josefína.

Se svou proměnou jsou oba velmi spokojení a snaží se i nadále o sebe pečovat. Josefína je spokojená především se svými zuby, které dříve měla velmi špatné a musela nosit vyndavací, což pro ni bylo obtížné. Peterovi se zase zvýšilo sebevědomí a už se nebojí chodit v plavkách.

15

GALERIE: O 10 let mladší - Nefungoval jim milostný vztah a čelili útokům

Zdroj: TV Nova

O 10 let mladší - Před a po - Josefína a Peter - 12

Hodnocení:

Oba byli velmi spokojeni s celým týmem pořadu. "Rád vzpomínám na proměnu, bylo to super. Výborný štáb a lidi okolo," řekl Peter. S moderátorkou pořadu, Monikou Absolonovou, jsou stále v kontaktu. "Loni nám poslala CD k Vánocům," usmívala se Josefína.

Nestihli jste středeční díl O 10 let mladší v televizi? Můžete si ho pustit zdarma na Nova Plus. Všechny díly jsou ke zhlédnutí na VOYO.

Let's block ads! (Why?)

http://tn.nova.cz/clanek/velka-zmena-u-josefiny-a-petra-po-35-letech-maji-vlastni-loznici.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Velká změna u Josefíny a Petera: Pochlubili se, jaký teď mají sex! - tn.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.