Search

Václav Neckář (75) slavil narozeniny bujarým koncertem: Tančil se stojanem na mikrofon a dováděl jako zamlada

Václav Neckář slavil narozeniny. Foto: Marija Kalinkina

23. října 2018 16:26

Narozeninový koncert se nekonal v divadle, ale v místním hotelu. Do sálu se vešlo na 300 diváků a fanoušků a další stovky sledovaly to, co se děje uvnitř, na plazmové obrazovce venku.

„My s bratrem rádi jezdíme do Mariánek, a proto když přišla nabídka uspořádat zde můj narozeninový koncert, neváhali jsme. Jsou tu skvěli lidé, super publikum a opravdu se tenhle nápad ukázal jako dobrý. Moc jsme si to užili, tedy hlavně já,” svěřil se s humorem sobě vlastním Václav Neckář.

Koncertem, kde zpěvák na pódiu řádil, jako kdyby slavil třicetiny, a dokonce tančil se stojanem na mikrofon, provázel herec a moderátor Petr Batěk. Ten sám nechápal, kde se v Neckářovi bere tolik energie. „Bylo to jedním slovem úžasné. A já jsem byl velmi poctěn, že jsem u toho mohl být. Když přišla nabídka, abych moderoval koncert a následnou oslavu půlkulatin pana Neckáře, neváhal jsem ani minutu. Bylo to super,” podotkl Batěk, kterého teď můžeme vidět v kinech po boku Dany Morávkové ve filmu Jak se moří revizoři nebo jako učitele obecné školy v unikátním projektu k 100. výroční vzniku Československa Zažijte to znovu!

„Já mám pocit, že letos zažívám některé krásné věci znovu. I když narozeniny pěvecké legendy, to se dá zažít opravdu jen výjimečně. Obdivuji Václava Neckáře nejenom jako člověka, ale i jako zpěváka. A obdivuji, kde se v něm bere tolik energie,” dodal Batěk.

Oslavenec se po vystoupení a autogramiádě vrhl do oslav, kde na něj čekal jak dárek v podobě léčebného pobytu, tak i dort, který samozřejmě ochutnal. „Je výbornej, opravdu skvělej,” liboval si Neckář, kterému pak uspořádali ještě ohňostroj. 

Let's block ads! (Why?)

https://www.super.cz/598171-vaclav-neckar-75-slavil-narozeniny-bujarym-koncertem-tancil-se-stojanem-na-mikrofon-a-dovadel-jako-zamlada.html

Bagikan Berita Ini

1 Response to "Václav Neckář (75) slavil narozeniny bujarým koncertem: Tančil se stojanem na mikrofon a dováděl jako zamlada"

  1. Jsem tak hrdá a šťastná, že tu mohu sdílet toto pozoruhodné svědectví, úžasné a mimořádné, prostě nemůžu uvěřit, že můj bývalý manžel je tady se mnou a prosí o všechna jeho špatná jednání a říká mi, jak prázdný se po celou dobu cítil byl pryč, opustil mě a způsobil mi tak bolest po rozvodu, ke kterému došlo před 5 měsíci. A celý tento zázrak se stal okamžitě poté, co jsem kontaktoval doktora Egwaliho o pomoc, jsem dnes nejšťastnější ženou na celém světě, řekl bych, že ho po svém boku budu mít znovu. Je to zázrak pro mě a moji rodinu a věčné potěšení a veselí. Jsem nyní tak šťastný a nevím, jak moc bych měl vyjádřit svou vděčnost a uznání Dr.Egwali. Důrazně bych ho doporučil, pokud potřebujete okamžitou pomoc, protože je zaručena.
    Zašlete mu e-mail dnes /dregwalispellhome@gmail.com nebo přes
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete

Powered by Blogger.