Search

Americká komička oznámila těhotenství: Takhle se „vetřela“ na fotku Harryho a Meghan

Amy Schumer s manželem Chrisem Fischerem čekají dítě.

Amy Schumer s manželem Chrisem Fischerem čekají dítě. Profimedia.cz

23. října 2018 17:02

Americká komička, herečka, scenáristka a aktivistka Amy Schumer oznámila, že je těhotná. Vybrala si k tomu dva profily na sociálních sítích.

Na tom svém Amy sdílela fotku, na níž mají díky grafickému programu s manželem, šéfkuchařem Chrisem Fischerem, těla vévody a vévodkyně ze Sussexu, která také čeká své první dítě. To ještě mnozí považovali za legraci. Post ale fanoušky přesměroval na účet novinářky a kamarádky Schumer Jessicy Yellin.

Takto Amy Schumer naznačila těhotenství.

Yellin pak v Instastories sdílela rady Schumer ohledně voleb a všechny na text, který následoval, upozornila: „Mrkněte dolů, je tam skvělá zpráva. Gratuluji, Amy,“ řekla Yellin. Onou zprávou je kratičký vzkaz mezi množstvím politických doporučení: „Jsem těhotná“. 

Lucie Sieglová , Super.cz

Let's block ads! (Why?)

https://www.super.cz/598423-americka-komicka-oznamila-tehotenstvi-takhle-se-vetrela-na-fotku-harryho-a-meghan.html

Bagikan Berita Ini

1 Response to "Americká komička oznámila těhotenství: Takhle se „vetřela“ na fotku Harryho a Meghan"

  1. Jsem tak hrdá a šťastná, že tu mohu sdílet toto pozoruhodné svědectví, úžasné a mimořádné, prostě nemůžu uvěřit, že můj bývalý manžel je tady se mnou a prosí o všechna jeho špatná jednání a říká mi, jak prázdný se po celou dobu cítil byl pryč, opustil mě a způsobil mi tak bolest po rozvodu, ke kterému došlo před 5 měsíci. A celý tento zázrak se stal okamžitě poté, co jsem kontaktoval doktora Egwaliho o pomoc, jsem dnes nejšťastnější ženou na celém světě, řekl bych, že ho po svém boku budu mít znovu. Je to zázrak pro mě a moji rodinu a věčné potěšení a veselí. Jsem nyní tak šťastný a nevím, jak moc bych měl vyjádřit svou vděčnost a uznání Dr.Egwali. Důrazně bych ho doporučil, pokud potřebujete okamžitou pomoc, protože je zaručena.
    Zašlete mu e-mail dnes /dregwalispellhome@gmail.com nebo přes
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete

Powered by Blogger.