Search

Pippa poprvé od porodu venku s kočárkem! Krátká sukně a velké tajnosti

Mladší sestra vévodkyně Kate (36) se poprvé od porodu ukázala venku. Týden po porodu opustila své luxusní sídlo v londýnské čtvrti Chelsea a vyvezla malého synka v kočárku. Společnost jí dělala ještě kamarádka, která jí pomáhala hlavně s venčením dvou pejsků.

Pippa vypadala moc šťastně. Únavu z prvních dní v roli maminky chytře zakryla slunečními brýlemi a bříško měla pečlivě schované ve volném svetru. Ovšem štíhlé nohy se ukázat nestyděla, a tak měla i v pošmourném britském počasí jen krátkou sukni.

Rozhodně má oproti své starší sestře výhodu, protože ta se letos v dubnu musela na veřejnosti ukázat už pár hodin po porodu malého prince Louise. Jelikož Pippa není členem královské rodiny, může si dovolit zůstávat v ústraní. Ovšem se jménem pro syna dělá naopak ještě větší tajnosti než Kate s Williamem (36), kteří ho prozradili čtyři dny po porodu.

Nyní už je to osm dní od narození miminka a veřejnost stále nemá tušení. Pippa chlapce přivedla na svět již v pondělí 15. října asi tři hodiny poté, co přijela s manželem Jamesem Matthewsem (43) do exkluzivní porodnice Lindo Wing, kde rodila své děti i Kate.

V Británii se zatím na jméno stále uzavírají sázky. Největšími favority jsou nyní Alexander či Thomas, dalšími možnostmi je pak Michael po dědečkovi Middletonovi, ale také Joseph, William, Frederick a Oliver. 

VIDEO:  Svatba Pippy Middleton: Podívejte se, jak to vypadalo na královské veselce!

480p 360p 240p

Svatba Pippy Middleton: Podívejte se, jak to vypadalo na královské veselce! Reuters

 

Let's block ads! (Why?)

https://www.blesk.cz/clanek/celebrity-kralovske-rodiny/572573/pippa-poprve-od-porodu-venku-s-kocarkem-kratka-sukne-a-velke-tajnosti.html

Bagikan Berita Ini

1 Response to "Pippa poprvé od porodu venku s kočárkem! Krátká sukně a velké tajnosti"

  1. Jsem tak hrdá a šťastná, že tu mohu sdílet toto pozoruhodné svědectví, úžasné a mimořádné, prostě nemůžu uvěřit, že můj bývalý manžel je tady se mnou a prosí o všechna jeho špatná jednání a říká mi, jak prázdný se po celou dobu cítil byl pryč, opustil mě a způsobil mi tak bolest po rozvodu, ke kterému došlo před 5 měsíci. A celý tento zázrak se stal okamžitě poté, co jsem kontaktoval doktora Egwaliho o pomoc, jsem dnes nejšťastnější ženou na celém světě, řekl bych, že ho po svém boku budu mít znovu. Je to zázrak pro mě a moji rodinu a věčné potěšení a veselí. Jsem nyní tak šťastný a nevím, jak moc bych měl vyjádřit svou vděčnost a uznání Dr.Egwali. Důrazně bych ho doporučil, pokud potřebujete okamžitou pomoc, protože je zaručena.
    Zašlete mu e-mail dnes /dregwalispellhome@gmail.com nebo přes
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete

Powered by Blogger.