Search

Lucie Bílá má starost o své zdraví: Musím si dávat velkého bacha! přiznala zpěvačka

Jak asi český národ ví, Lucie Bílá je zářným vzorem toho, jak vypadá nadčlověk! Celý život dře jako kůň na své hvězdné kariéře a když zrovna nepracuje, tak vlastně pracuje. Věnuje totiž hodně péče Kulturnímu domu, který v rodných Otvovicích koupila a zrekonstruovala.

Ten jí dělá samou radost a jak sama zpěvačka tvrdí, je to její velký koníček. V Kulturním domě je ale také hospoda, co též spadá do jejího vlastnictví. A tak kam jinam chodit a proč doma ztrácet drahocenný čas vařením, když má vlastní podnik. Ovšem takováto hospůdka svými pokrmy úplně neodpovídá přísnému stravování Zlaté slavice.

Zpěvačka je k sobě velmi přísná, protože si i po padesátce chce udržet perfektní postavu. Jenže s hospůdkou to jde mnohem hůře než kdy dříve. „Mám jednu velkou nevýhodu. S tím kulturním domem, který jsem koupila pro naši vesnici, jsem totiž koupila i hospodu, takže mám teď pravidelnou stravu a musím se přiznat, že mám docela honičku s váhou. Musím si dávat velkého bacha, protože mám skvělé kuchařky,“ přiznala magazínu Sedmička Lucie, že si kvůli skvělému jídlu postavu udržuje opravdu stěží.

Naštěstí má ale doma fitness trenéra Radka, který jistě Lucii dokáže poradit, jak přebytečné kalorie vypotit. Klasická hospodská jídla ale nejsou riziková jen kvůli přibývání na váze, ale i ze zdravotního hlediska. To si Lucie dobře uvědomuje, proto chce kuchařky v hospůdce naučit svůj speciální zdravý salát.

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/lucie-bila-ma-starost-o-sve-zdravi-musim-si-davat-velkeho-bacha-priznala-zpevacka.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Lucie Bílá má starost o své zdraví: Musím si dávat velkého bacha! přiznala zpěvačka"

Post a Comment

Powered by Blogger.