Search

Ewa Farna oslavila 25. narozeniny: Pro své fanoušky vymyslela hodně netradiční dárek! VIDEO

Zpěvačka Ewa Farna na počest svých 25. narozenin vymyslela speciální dárek pro své věrné fanoušky - novou verzi aplikace Ewa Farna. "Přihlaste se do Farnklubu! Ano, opravdu máme Farnklub. A když se přihlásíte, budete mít ty nejnovější informace přímo z první ruky," slibuje zpěvačka.

Kromě toho Ewa poděkovala všem, kteří jí popřáli, skrze video na Instagramu v češtině i polštině. "Od rána mi přejete k narozeninám. Já jsem vám za to chtěla hrozně moc poděkovat. Jsem stará bréca, je mi 25! Nemůžu uvěřit tomu, že jsem ve 13 začala zpívat. Dneska už se překlenu spíše ke třicítce. Je to absurdní, ale strašně moc děkuju za vaše přání," řekla na kameru šťastná Ewa.

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/ewa-farna-oslavila-25-narozeniny-pro-sve-fanousky-vymyslela-hodne-netradicni-darek-video.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Ewa Farna oslavila 25. narozeniny: Pro své fanoušky vymyslela hodně netradiční dárek! VIDEO"

Post a Comment

Powered by Blogger.