Search

DŘÍVE, NEŽ SE ČEKALO: Lejla Abbasová porodila v 7. měsíci dvojčata! Děti dostaly nádherná jména

Moderátorka, která se před třinácti lety objevila v televizní reality show Big Brother, Lejla Abbasová, porodila! V 7. měsíci těhotenství jí nečekaně praskla voda a během hodiny byla na světě dvojčata - synové Teo a Ben!

Protože se ale chlapečci narodili předčasně, musí ještě nějakou dobu pobýt v inkubátoru. Přitom těhotenství a nakonec i porod proběhly naštěstí relativně dobře. „Kdepak. Všechna moje těhotenství probíhala dobře. Jenomže tentokrát jsem otěhotněla hodně brzy po posledním porodu s Iman. Nejspíš ještě nebylo všechno zpevněné tak, jak by mělo být, navíc jsem čekala dvojčata. Takže to prostě šlo rychleji. Před třemi týdny mi v půl osmé praskla voda, v devět jsem byla v porodnici a do hodiny byli kluci na světě,“ popsala Blesku nečekaný průběh šťastná čtyřnásobná maminka.

Pyšný je také tatínek, turecký podnikatel Volkan Kaynak. S tím už má moderátorka roční dceru Iman. Nejstarším potomkem je však David, jehož otcem je známý hudebník a bývalý ministr Michael Kocáb (64).

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/drive-nez-se-cekalo-lejla-abbasova-porodila-v-7-mesici-dvojcata-deti-dostaly-nadherna-jmena.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "DŘÍVE, NEŽ SE ČEKALO: Lejla Abbasová porodila v 7. měsíci dvojčata! Děti dostaly nádherná jména"

Post a Comment

Powered by Blogger.