Search

Andrea Pomeje o rozchodu s Jirkou: Desítky let zapíjí stres alkoholem. Už to nezvládám...

*Andreo, jak je to aktuálně ve vztahu mezi vámi a Jiřím?

„Úplně to nechci řešit přes noviny, ale Pavel Pásek byl rychlejší. Přitom se s ním od operace viděl třikrát a vůbec neví, o co jde. Jirka aktuálně odstěhovaný není, řešíme to. Už delší dobu. Původně jsem se chtěla odstěhovat já, protože celé je to moje iniciativa, abych mohla fungovat, jenže on by to tady nezvládl s nájmem a podobně, tak jsme se domluvili, že si na čas zajistí bydlení jinde.“

*Pavel Pásek hovoří o tom, že Jirkovi nabídl ubytování, takže počítáte, že tam odejde?

„Zatím je doma. Ale problémy řešíme od návratu z nemocnice. Myslela jsem, že s nemocí si uvědomí nějaké věci a že pochopí, že životní styl, který vedl před nemocí a který nám už tehdy působil problémy, musí změnit. Že nepojede znova stejnou linii, kterou vedl x let. Rok jsme se snažili, aby se uzdravil, ale ukázalo se, že vůbec nic nepochopil a že pokoru k životu, ani svému ani svého okolí, nezískal.“

*Je řeč o odluce nebo přímo o rozvodu?

„Zatím se bavíme o odluce. Ve stavech, v jakých bývá, nemůžu fungovat. Nijak. Teď rozhodně nebudu házet na stůl rozvodové papíry.“

*Asi mluvíte zejména o alkoholu, nezapíjí tím jen žal z toho, že ho rakovina připravila o hlas?

„Já si nemyslím, že to je tím. Dělá to celý život, už za dob Kuklové. Řeší tím problémy spousty let. Desítky let řeší věci alkoholem. Není to dobrá cesta. Teď se uzdravil, rakovinu už nemá, a měl by tenhle svůj problém začít rychle řešit, protože jinak by se mu mohla nemoc vrátit. Jsem si jistá, že onemocněl hlavně kvůli tomu, že zapíjel stres alkoholem. Je to smutný, mrzí mě to, ale v tomhle případě už je to jen na něm. Řešili jsme to už před nemocí, vždy jsem ustoupila, přešla to, ale teď už to nemá smysl. Jestli Jirka chce být zdravej… Nevím, jsem rozhozená. Nechci, aby to vypadalo, že opouštím nemocného člověka, byla jsem s ním v těch nejhorších chvílích.“

*Jak je na tom zdravotně?

„Už není nemocný, od ledna, kdy proběhla operace, mu všechny prohlídky ukázaly, že rakovinu nemá. Hlasivka se mu chytla, mluví, sice se slavíkem, ale mluví. Což je super. Rozumím mu do telefonu, můžeme si zavolat, když hlídá malou. Člověk si musí na ten hlas zvyknout, ale je to hlasitý, silný tón. Nemuselo to takhle klapnout. Takhle už bude do konce života, ale to už není nemoc. Je zdravý. To, že už nebude dabovat, je jiná věc, nicméně může fungovat jinak, má ruce, nohy, nic ho nebolí, není mu špatně. A vzhledově vypadá líp, než předtím. Zhubnul, sluší mu to, není oteklý, slavík pod šátkem není vidět.“

DRUHÝ DÍL ROZSÁHLÉHO ROZHOVORU PŘINESE ZÍTŘEJŠÍ BLESK!

VIDEO: Jiří Pomeje po léčbě rakoviny: Krach manželství s krásnou Andreou!

1080p720p360p

Jiří Pomeje po léčbě rakoviny: Krach manželství s krásnou Andreou! Adriana Šoltésová

Let's block ads! (Why?)

http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/534581/andrea-pomeje-o-rozchodu-s-jirkou-desitky-let-zapiji-stres-alkoholem-uz-to-nezvladam.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Andrea Pomeje o rozchodu s Jirkou: Desítky let zapíjí stres alkoholem. Už to nezvládám..."

Post a Comment

Powered by Blogger.