Search

Brad Pitt: Alkohol mi pomáhal utéct od reality - Revue

„Přiznávám, že jsem měl problémy s pitím. Utápění se v alkoholu bylo způsobem, jak na chvíli od všeho utéct,“ říká Brad Pitt v rozsáhlém rozhovoru pro magazín Interview, ve kterém ho zpovídal herecký kolega Anthony Hopkins (81).

Pitt tvrdí, že si váží všech svých přešlapů a prohřešků, které v životě napáchal, protože jen díky nim si uvědomil spoustu věcí. 

„Musel jsem si odpustit. Na spoustu věcí, které jsem udělal, rozhodně nejsem pyšný. Ale byla to lekce a dnes už to chápu. Jedno bez druhého získat nemůžete,“ vysvětluje herec.

Podle Pitta žijeme v době, kdy jsme k sobě vzájemně extrémně kritičtí. „Bereme jeden druhého jako samozřejmost a chováme se tak k sobě. Každý z nás dělá v životě chyby. Ale důležité je, jak se zachováme poté,“ míní.

Přiznává také, že čím je starší, tím více ho mnoho věcí dojímá. „Neplakal jsem snad dvacet let v kuse. A teď? Dojímají mě mé děti, přátelé i návštěva míst, kde jsem vyrůstal. Myslím si, že to je opravdu dobré znamení,“ dodává Brad Pitt.

03.prosince 2019 v 11:11, příspěvek archivován: 03.prosince 2019 v 11:30

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMihwFodHRwczovL3d3dy5pZG5lcy5jei9yZXZ1ZS9zcG9sZWNub3N0L2JyYWQtcGl0dC1hbGtvaG9saXNtdXMtemF2aXNsb3N0LXJvemhvdm9yLXBsYWMtZGV0aS1rcml0aWthLXNwb2xlY25vc3QuQTE5MTIwM18xMTAxMjRfbGlkaWNreV9zdWLSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Brad Pitt: Alkohol mi pomáhal utéct od reality - Revue"

Post a Comment

Powered by Blogger.