Search

Karel Gott se ozval fanouškům: Tohle je moje nejlepší infuze na světě - Expres.cz

Všichni si mysleli, že je Karel Gott již zcela zdravý, ten ale v polovině týdne šokoval přiznáním, že se mu zhoubná nemoc vrátila. A to v mnohem horší formě. Mistr prozradil, že se již řadu týdnů léčí s akutní leukémii.

„Před čtyřmi lety jsem pro agresivní nádor podstoupil velmi intenzivní léčbu, která vedla k jeho úplnému vymizení. Zhruba před rokem a půl se u mě objevila porucha krvetvorby v podobě myelodysplastického syndromu. Přes několik druhů léčby přešlo bohužel toto onemocnění v uplynulých měsících v akutní leukémii,“ napsal Gott a odmlčel se.

Reakce jeho fanoušků, kterých bylo přes deset tisíc a mezi nimiž byla i Lucie Bílá, Monika Absolonová, Dara Rolins či Petra Kvitová, jej ale přinutila ozvat se znovu. Gott jim prozradil, že je v těch nejlepších rukou.

„Moji milí, přečetl jsem si všechny vaše krásné vzkazy a přání a moc vám děkuji za vaši obrovskou podporu. Velmi si toho vážím! A sdílím s vámi moji dnešní infuzi,“ napsal zpěvák a přidal snímek, na němž dostává polibky od manželky Ivanky, která mu je nyní největší oporou.

Let's block ads! (Why?)

https://www.expres.cz/celebrity/karel-gott-ivana-gottova-infuze-leukemie-lecba.A190915_083832_dx-celebrity_ren

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Karel Gott se ozval fanouškům: Tohle je moje nejlepší infuze na světě - Expres.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.