Search

Štědrodenní sledovanost vyhrála televizní pohádka Kouzelník Žito - iDNES.cz

K úspěchu si může ČT připočítat i fakt, že její celodenní podíl na publiku přesáhl padesát, v hlavním vysílacím čase dokonce 57 procent.

Štědrovečerní premiérovou pohádku Kouzelník Žito sledovalo 2,49 milionu diváků, tedy 58,7 procent těch, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi. Snímek Zdeňka Zelenky se tak stal nejsledovanějším pořadem pondělí. Tři oříšky pro Popelku, které v programu následovaly, vidělo 2,2 milionu diváků při podílu na publiku 46,7 procenta. Trojici nejsledovanějších pořadů uzavíraly Pelíšky, které po desáté večer zhlédlo na ČT1 1,6 milionu diváků při podílu přesahujícím 49 procent.

Pohádky Kouzelník Žito a Tři oříšky pro Popelku zabodovaly také u dětí ve věku čtyři až dvanáct let. Kouzelníka Žita sledovalo 55 procent dětí u televize, v součtu více než 234 tisíc. Tři oříšky pro Popelku, pohádku, od jejíž premiéry letos uplynulo pětačtyřicet let, pak vidělo 166 tisíc dětských diváků (při podílu na publiku 36,7 procenta).

Soupisku nejsledovanějších pořadů ČT doplňují filmy Šíleně smutná princezna, Byl jednou jeden král…, Láska rohatá, Honza málem králem, Nesmrtelná teta a Císař a tambor.

Let's block ads! (Why?)

https://kultura.zpravy.idnes.cz/televize-sledovanost-stedry-den-dov-/filmvideo.aspx?c=A181225_123543_filmvideo_vha

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Štědrodenní sledovanost vyhrála televizní pohádka Kouzelník Žito - iDNES.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.