Search

Bída s nouzí v novém videoklipu skupiny Wohnout - Novinky.cz

Novinku natočil Michal Skořepa. V hlavních tragikomických rolích se objeví kromě kapely Anna Heribanová s Martinem Šafusem.

„Wohnout jsem objevil na základce a dali mi svou muzikou právo cítit, že je dobré být divný. Měl jsem Zlý Noty na audiokazetě a ohrál je tak, že zněly jako demo. Ovlivnili mě víc, než tuší. Věděl jsem, že jednoho dne dojde k nějaké spolupráci, jen jsem nevěděl, jestli na poli hudebním, nebo v klipech,“ komentuje natáčení režisér.

Z klipu k písni Bída s nouzí.

Z klipu k písni Bída s nouzí.

FOTO: archiv kapely

„Vždycky je lepší písnička s klipem než bez něj. Technologie jdou dopředu, za kamerami je spousta talentovaných lidí. To, co dřív stálo hromadu peněz a zaměstnalo štáb, teď udělá jeden člověk. Takže využíváme možností, které teď jsou,“ vysvětluje Matěj Homola.

Let's block ads! (Why?)

https://www.novinky.cz/kultura/491053-bida-s-nouzi-v-novem-videoklipu-skupiny-wohnout.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Bída s nouzí v novém videoklipu skupiny Wohnout - Novinky.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.