Search

Osobní asistent Freddieho Mercuryho (†45) promluvil: Popsal zpěvákovy poslední hodiny před smrtí!

Poslední týdny trhá návštěvnost světových i českých kin biografický film o životě britské hudební legendy Freddiem Mercurym a zbytku členů kapely Queen. I díky tomu se po letech ty nejmladší generace začínají zajímat o historii a tvorbu jedné z nejslavnějších kapel 70. a 80. let minulého století.

Život Freddieho Mercuryho byl skutečně výživný po všech stránkách. Zatímco na pódiu a na večírcích řádil jako ďas, v soukromí to byl celkem uzavřený člověk, co měl rád svůj klid. A jen málokdo věděl, co se v jeho hlavě a životě skutečně odehrávalo. Jedním ze zasvěcených byl i jeho osobní asistent Peter Freestone, který pro zpěváka pracoval dvanáct let až do jeho smrti a vlastně i tři měsíce poté.

Freestone byl nejen zpěvákovou pravou rukou, ale i přítelem. A právě on patřil k několika z mála, kteří s Freddiem Mercurym byli, když ležel na smrtelné posteli a nejspíš tušil, že jsou to jeho poslední hodiny na tomto světě.

„Když umíral na AIDS, strávil jsem s ním celou noc. Seděl na posteli a já jsem mu pak řekl, že půjdu něco zařídit, že mě na chvíli vystřídá Jim, a on povídá: Děkuji moc. Nevím, jestli mi řekl děkuji za těch dvanáct let, co jsem pro něj pracoval, nebo za posledních dvanáct hodin. Pak jsem ho ještě jednou viděl živého, ale už byl v kómatu. Zemřel 24. listopadu 1991. Moje práce skončila tři měsíce po jeho smrti,“ svěřil se pro Blesk Peter Freestone, který o zpěvákovi mluví jako o laskavém a milém muži, který rád dělal radost svým blízkým a miloval kočky a japonské obrazy.
 

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/osobni-asistent-freddieho-mercuryho-45-promluvil-popsal-zpevakovy-posledni-hodiny-pred-smrti.html

Bagikan Berita Ini

1 Response to "Osobní asistent Freddieho Mercuryho (†45) promluvil: Popsal zpěvákovy poslední hodiny před smrtí!"

  1. Jsem tak hrdá a šťastná, že tu mohu sdílet toto pozoruhodné svědectví, úžasné a mimořádné, prostě nemůžu uvěřit, že můj bývalý manžel je tady se mnou a prosí o všechna jeho špatná jednání a říká mi, jak prázdný se po celou dobu cítil byl pryč, opustil mě a způsobil mi tak bolest po rozvodu, ke kterému došlo před 5 měsíci. A celý tento zázrak se stal okamžitě poté, co jsem kontaktoval doktora Egwaliho o pomoc, jsem dnes nejšťastnější ženou na celém světě, řekl bych, že ho po svém boku budu mít znovu. Je to zázrak pro mě a moji rodinu a věčné potěšení a veselí. Jsem nyní tak šťastný a nevím, jak moc bych měl vyjádřit svou vděčnost a uznání Dr.Egwali. Důrazně bych ho doporučil, pokud potřebujete okamžitou pomoc, protože je zaručena.
    Zašlete mu e-mail dnes /dregwalispellhome@gmail.com nebo přes
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete

Powered by Blogger.