Search

VIDEO: To jsem nebyl já. Ross z Přátel natočil odpověď ke kauze dvojník

Zloděje z pobřežního města Blackpool v severozápadní Anglii zachytily kamery při krádeži kartonu piv. Poté, co tamní policie zveřejnila jeho podobu s výzvou, aby se ozval každý, kdo by muže mohl znát, se spustila lavina hlášek ze slavného seriálu. 

„Nechte ho být. Vyrůstal s Monikou. Kdo nejedl rychle, nejedl!“ brání zloděje jistý Louise Lewis. „Je známo, že se učil karate, a věříme také, že ovládl umění unagi, tedy stav naprostého uvědomění,“ vtipkovali zase skotští policisté.

Schwimmer ve videu zloděje napodobuje a stejně jako on se prošel obchodem s pivy v náručí a přitom mrkl do kamer. Ačkoliv samotná blackpoolská policie pobavenou britskou veřejnost ujistila, že Schwimmer má alibi, sám herec ke svému videu přidal vysvětlení. 

„Policisté, přísahám, že jsem to nebyl já. Jak můžete vidět, byl jsem v New Yorku. Těžce pracující policii v Blackpoolu přeji hodně štěstí s vyšetřováním,“ píše herec na Twitteru. „Díky, že tu pro nás jste. Vaší podpory si vážíme,“ odepsala mu policie.

Let's block ads! (Why?)

https://zpravy.idnes.cz/ross-geller-dvojnik-blackpool-policie-video-schwimmer-p1c-/zahranicni.aspx?c=A181025_155149_zahranicni_kha

Bagikan Berita Ini

0 Response to "VIDEO: To jsem nebyl já. Ross z Přátel natočil odpověď ke kauze dvojník"

Post a Comment

Powered by Blogger.