Search

Plekanec promluvil o rozvodu s Vondráčkovou: O nastoupené právničce i nočních toulkách Hádka k manželce

Tomáš Plekanec a Lucie Vondráčková se rozvádí. Michaela Feuereislová

25. října 2018 9:55

„Ano, už začátkem června se ke mně dostaly nahrávky, jak k nám chodí po nocích domů, protože security služba si myslela, že nám do baráku leze nějaký zloděj. Ale víc to komentovat nebudu,“ řekl Seznam Zprávám Plekanec.

Dodal, že s tenistkou Lucií Šafářovou skutečně začal chodit až v době rozchodu s manželkou, a také to, že byl překvapen, když se dozvěděl, že se Vondráčková chce rozvádět v Kanadě, kam společně se syny i odletěla.

„Chtěl jsem se domluvit. Nabídl jsem jí nemovitost, kterou mají kluci rádi a kde to mají blízko do školy, kam jsme je chtěli v Česku dát, nabídl jsem jí měsíčně dost peněz na provoz domácnosti, všechny kroužky, zájmy, sporty klukům chci platit, aby se měli dobře. Jsou to přece moje děti a chci, aby se jim žilo dobře,“ uvedl v rozhovoru Plekanec.

Zpěvačka ale nabídku odmítla. „Zjistil jsem, že už je na mě nastoupená právnička v Kanadě a že dokonce najednou nečekaně odjela z Česka do Montrealu, když jsem si myslel, že je s kluky Matyášem a Adamem v Praze,“ dodal hokejista. 

Let's block ads! (Why?)

https://www.super.cz/598705-plekanec-promluvil-o-rozvodu-s-vondrackovou-o-nastoupene-pravnicce-i-nocnich-toulkach-hadka-k-manzelce.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Plekanec promluvil o rozvodu s Vondráčkovou: O nastoupené právničce i nočních toulkách Hádka k manželce"

Post a Comment

Powered by Blogger.