Search

Zatím to není příliš romantické, říká o těhotenství Miss Fajksová

„Měla jsem přes prázdniny naplánováno spoustu cestování a nových  dobrodružství, ale řekněme, že nám do cesty přišel jiný druh ‚dobrodružství‘. I přesto, že to zatím není příliš romantické...,“ napsala bývalá královna krásy na Instagramu k fotce, na které ji přítel Luboš drží za bříško.

24.září 2018 v 10:02, příspěvek archivován: 24.září 2018 v 10:37

Modelka pak vyjmenovala všechny potíže, které její těhotenství zatím  doprovázejí.

„Zvracení - omlouvám se pracovníkům v supermarketu, co po mě museli uklízet podlahu. Nevolnosti - mít blackout každých 30 minut mě už fakt  nebaví. Nechutenství - už čtyři měsíce je ze mě vegetarián. Maso prostě  nemůžu ani cítit + dalších 300 druhů jiné stravy. Vždyť já nemám chuť ani na smažený sýr. Stavy úzkosti - je super, když nemůžete měsíce spát a tělem vám prochází divné pocitové vlny. Ať žijí hormony!“ pokračuje ve výčtu problémů nastávajících maminek, které prožívá.

Přestože ostatním těhotným ženám radí, aby byly v klidu, sama vzápětí přiznává, že čím víc je v klidu, tím je větší panika. Postěžovala si také, že má pupínky po obličeji, jaké nemá ani celá třída pubertálních výrostků. Vlasy jí vypadávají po kilech, je neustále hladová a „opičatí“.

„To, že nestíhám vyměňovat žiletky, asi pominu... I přes všechny tyto supr drupr věci se nemůžeme dočkat, až bude mrňousek tady s námi a já mu můžu  za 15 let říct: Vidíš ty boky?! Ty mám kvůli Tobě!“ dodala Fajksová, která s přítelem Lubošem Gregorem žije už 12 let.

Tereza Fajksová vyhrála třetí největší soutěž krásy na světě v listopadu 2012. Finále Miss Earth 2012 se konalo na Filipínách a česká reprezentantka porazila soupeřky z dalších 79 zemí. 

„Cítím se úžasně, nečekala jsem tak obrovský úspěch. Je pro mě obrovská  čest, že jsem titul Miss Earth získala jako první Češka v historii. Při korunovaci jsem se trochu zapletla do šatů a zavrávorala, ale korunku jsem zachránila,“ řekla tenkrát rodačka z Ivančic u Brna.

Let's block ads! (Why?)

https://revue.idnes.cz/tereza-fajksova-tehotenstvi-miminko-miss-earth-2012-nevolnost-p5w-/lidicky.aspx?c=A180924_103245_lidicky_zar

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Zatím to není příliš romantické, říká o těhotenství Miss Fajksová"

Post a Comment

Powered by Blogger.