Search

Češku Kristýnu s přítelem vážně popálili v Istanbulu. Barman nezvládl ohnivou show

Kristýna Třešňáková se svým přítelem Viktorem vyrazili v Turecku za gastronomickým zážitkem do restaurace slavného kuchaře Nusreta Gökceho přezdívaného Salt Bae, který se proslavil excentrickým a notně dramatickým stylem sypání soli na své jídlo. Odnesli si však něco zcela jiného, než čekali - hlavně v případě české youtuberky těžké popáleniny.

K incidentu došlo během ohnivé show, kdy dvojice barmanů zapalovala blíže nespecifikovaný alkohol. Zpočátku to vypadalo, že mají oheň pod kontrolou, ale situace se rychle a během vteřiny vymkla kontrole.

Čtyři zranění, nejvážněji Češka

Plameny vzápětí pohltily celý bar, u nějž seděli, jedli a popíjeli hosté, píše britský web Daily Mail. Při ohnivé show utrpěla zranění hned čtveřice turistů - vedle Řeka Alexandrose, který je v Turecku na líbánkách, či turisty z Ománu pak nejtěžší hlavně Češka Kristýna, která byla převezena do americké nemocnice v Istanbulu. Celý incident nyní prošetřuje policie. 

Na záběrech, zveřejněných dalšími hosty na Youtube, je vidět panika, která turisty hojně navštěvovaný podnik zachvátila poté, co vzplál bar.

Přítel Kristýny: Je to noční můra. A pokračuje dál

„Stalo se to minulou noc. Hned po incidentu jsme byli převezeni do nemocnice. Mám popáleniny, ale moje přítelkyně Kristýna Třešňáková je v mnohem horším stavu, než já. Ten večer to byla noční můra a stále se to děje,“ řekl místním novinám Birgun Hajíček, podnikatel z Prahy, který dle Daily Mail momentálně pracuje jako CEO jedné hongkongské společnosti.

Hajíček utrpěl popáleniny na obličeji i těle, stav Třešňákové po „explozi“ baru v Nusret Etiler Steakhouse je však podstatně horší. Podle očitých svědků mělo dojít k incidentu někdy kolem půl desáté večer místního času a pokusy místních zaměstnanců uhasit bar jen prý rozdmýchávaly oheň dál. Popáleniny utrpěli i oba barmani, nikoli však vážné.

V Istanbulu poprvé

Youtuberka Týnuš, jejíž nahé fotky před časem obletěly internet, se přitom svým fanouškům na Instagramu před dramatickým večerem svěřila, že do Istanbulu přicestovala vůbec poprvé. A stihla zveřejnit fotku s mešitou Hagia Sophia. „Poprvé a naposled asi. Musí to být hrozný šok. Taková tragédie, bolest, jazyková bariéra, daleko od blízkých. Držím palce,“ napsala jedna z uživatelek.

Třešňáková má mnoho sledujících i na svém Youtube kanálu, kde se často věnuje módě či kosmetice.

Před českou youtuberkou hostili jihoamerického prezidenta

Podnik kuchaře Salt Bae přitom způsobil rozruch i minulý týden, když jej navštívil při státní návštěvě venezuelský prezident Nicolas Maduro s manželkou Cilií. Vyvolal však pobouření - vychutnával si drahý steak v zážitkové restauraci připravený právě slavným kuchařem, zatímco v jeho zemi lidé trpí hladem při velké ekonomické krizi, tamní supermarkety jsou z velké míry vybrakované a z Venezuely se snaží prchnout davy lidí.  

Sám Salt Bae se stal virálním fenoménem díky svým klipům a na Instagramu má více než 15 milionů sledujících. Pobočky své restaurace otevřel i v USA - v New Yorku či Miami, kde za kus masa hosté platí i několik stovek dolarů, upozornil Daily Mail. V síti svých restaurací hostil již řadu celebrit včetně fotbalové ikony Davida Beckhama a jeho rodiny.

Let's block ads! (Why?)

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/567662/cesku-kristynu-s-pritelem-vazne-popalili-v-istanbulu-barman-nezvladl-ohnivou-show.html

Bagikan Berita Ini

3 Responses to "Češku Kristýnu s přítelem vážně popálili v Istanbulu. Barman nezvládl ohnivou show"

  1. ahoj kluci, sezónní pozdravy všem těm. Jmenuji se Andrea Maria ze San Marína. před několika dny jsem četl on-line zveřejnil komentář na vztah poradenství blog o dámě z Neapol-Campania, ona odhalila, jak ona příležitostně vyléčila její onemocnění rakoviny prsu do tří týdnů poté, co její manžel odešel domů, opustil ji a děti z důvodu onemocnění rakoviny zatímco stále čte její příběh říkala ... muž, který jí pomohl s bylinnou medicínou vyléčit rakovinu prsu, se nazývá Dr. Oduduwa z afrikana národa s nadanými pravomocemi pravopisu a bylinné tradiční medicíny k léčení všech druhů krevních chorob. Měl jsem velkou štěstí, že jsem zkopíroval kontaktní adresu (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com), abych mohl komunikovat se stejným Dr.Oduduwa osobně pro sebe, abych získal pomoc při obnově svého milovaného manžela doma.
    Posílám poštovní zprávu, abych komunikovala se stejným Dr.Oduduwou kvůli mým výzvám v manželském životě. Potřebovala jsem tak zoufale pomoc, abych vrátila svého bývalého manžela domů, protože jsme měli děti společně a nemůžu zvládnout stres sama.
    Před sedmi měsíci jsme se mluvili s mým manželem, podíval se přímo do očí; a řekl, že je mezi námi, že je hotovo, vzal si tašky a cestoval ze země, že žije ve Španělsku s jinou paní, od té doby jsem se pokoušel zavolat a poslat mu zprávy přes telefony a sociální medián platformu, ale úplně vzal na mou linii, aby se dostal k němu, byl jsem tak frustrovaný a potřeboval pomoc alespoň s ním mluvit, četla jsem se, abych se omluvila i poté, co mě ublížil, více než sedm měsíců po něm, . tato situace mě zabíjel každý den jsem byl depresivní a já zoufale potřeboval naléhavou pomoc a řešení k vyřešení tohoto problému, abych kontaktoval e-mailovou adresu Oduduwy, protože si myslím, že může být jen doufat, že mi pomůže vrátit mého manžela domů. Dr. Oduduwa miluje kouzelník mě ujistil, že mi může pomoci vrátit zpět svého manžela do 7 dnů jsem trpělivě čekal, poslouchám a následovat všechny jeho pokyny krok za krokem, dokud všechny závěrečné lásky pravopis modlitby jsou hotové. Dva dny poté, co Dr.oduduwa řekl, že poslední kouzlo lásky k aktivismu v jeho chrámu, Všechna pravopisná láska byla dělána v mém prospěchu jsem neudělal nic, jen poskytovat požadované položky. stejná noční láska kouzla se uvolnila do vzduchu, můj manžel mě zavolal na mobilní telefon, mluvil se mnou hezky se omlouvat za pocit, že se omlouvám za všechno, co udělal, aby mi ublížil. Můj manžel se včera vrátil domů, aby se se mnou a synem Felixem setkal. Jsme velmi šťastní, že moji rodina se znovuzrození znovu miluje navzájem více než kdy jindy. Budu navždy ocenit a být vrozený k Dr.Oduduwa silné lásky hláskovat modlitby, které spojují mě a můj manžel zpět. Slibuji, že se podělím o své dobré svědecké svědectví všem svým přátelům a všem tady. jsem si uvědomil, že to bude dobré sdílet tady, protože se domnívám, že to bude inspirovat i ostatní, když se v sobě nedávno objevuji, jsem živým svědkem a svědectvím Dr.Oduduwovy lásky pravopisné pravomoci v práci jsou skutečné a pravdivé, můj manžel se vrací domů do sedmi dnů, je těžké uvěřit, je to zázrak pracující jako magie.
     Láska kouzlo na Win-Back Ex-láska partner
    Tradiční kořeny a bylinky k léčbě nemoci. Kouzlo lásky k podání narcisistů.
    hledání naléhavé pomoci a řešení všech krizí lásky a obnovení ztraceného lásky partnera a budování šťastné lásky.
    Č. Č. +2348135842629
    email: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

    ReplyDelete
  2. Já procházím vztahovou ságy s manželem po dobu 2 let, protože se mi podvádí a tato žena, která mě podvádí, je nakloněna k rozbíjení svého domova a dokonce jsme se dostali až k rozvodu a rozhodl se mě opustit. jinou ženu, řekla jsem v úterý mému příteli v kanceláři o rozvodu a ona mi doporučila doktorku Ilekhojie, která mi zachránila manželství a přivedla mého manžela zpět ke mně, klekl včera a omluvil se za všechno a přísahal, že nikdy neodejde mě někdy znovu a jsem tak šťastná, že moje rodina je zpět a moje děti jsou šťastné, že někdo s podobnými problémy s vztahy by se měl kontaktovat na gethelp05@gmail.com nebo zavolat +2348147400259 Jsem tak šťastná, že moje rodina je zpět a chci, aby každý pár pochopil rozvod není nikdy odpovědí

    ReplyDelete
  3. Bylo to jako filmový trik, když mi doktor Edede vrátil mého manžela do 24 hodin, vyzkoušel jsem mnoho způsobů, jak dostat mého muže zpět, ale vždy se setkávám se špatnými lidmi, dokud jsem nemyslel doktora Ededeho radu každému, kdo má stejný problém kontaktujte ho na Ededetemple@gmail.com nebo Whatsapp +233235887825 Slibuji, že vás nikdy neodradíme.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.