Search

Vítězka SuperStar Sabina Křováková obětí přepadení: Narval mě do vchodu a povalil na zem!

Vítězku SuperStar 2013 Sabinu Křovákovou na jaře neznámí útočníci přepadli a okradli! Zpěvačka se po tomto hrozném zážitku rozhodla na čas opustit Prahu a nastěhovala se k mamince do Děčína.

„Vracela jsem se z hodiny zpěvu. Normálně s sebou nosím pepřák, ale teď jsem ho zrovna neměla. Chlap se na mě vrhl, narval mě do vchodu u domu a povalil na zem. Ani jsem nekřičela, nekopala, jen jsem se rukama rvala jako kůň. Strhl mi kabelku a utekl. Byla jsem z toho celá v šoku, přijela policie a sanitka, musela jsem hrůzný zážitek popisovat znovu,“ svěřila se Blesku zpěvačka, která na tuto událost jen tak nezapomene.

„Nejdřív jsem byla docela v pohodě, ale to trauma na mě dolehlo později. Hodně jsem spala, pořád jsem se ohlížela, dokonce jsem se bála být v Praze. Nastěhovala jsem se k mamince do Děčína. Pak jsem si ale řekla, že se musím přestat bát a musím se do Prahy vrátit. Teď jsem opravdu hodně opatrná,“ dodala.

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/vitezka-superstar-sabina-krovakova-obeti-prepadeni-narval-me-do-vchodu-a-povalil-na-zem.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Vítězka SuperStar Sabina Křováková obětí přepadení: Narval mě do vchodu a povalil na zem!"

Post a Comment

Powered by Blogger.