Search

Markle třískl Harrymu telefonem. Teď žadoní o smíření s Meghan

Thomas Markle se nechal nafotit pro bulvár, jak si zkouší oblek na svatbu, cvičí, aby na slavný den zhubl, a jak na internetu zadal do vyhledávače jméno své dcery. Všechno bylo zinscenováno a on ochotně spolupracoval s bulvárem, za což dostal tučný honorář. Když mu pak princ Harry volal, aby ho  přátelsky varoval, že podobné chování nedopadne dobře, třískl mu telefonem.

„Harry mi řekl, že bych neměl nikdy komunikovat s tiskem. Že to všechno dopadne špatně. Řekl mi: Sežerou vás zaživa. A měl pravdu,“ stěžoval si teď Markle britskému listu Daily Mail. 

Jenže nedal na Harryho rady a s bulvárem spolupracoval. „Kdybyste mě poslechl, nikdy nemuselo k tomuto dojít,“ volal pak princ svému tchánovi.

Nyní Thomas Markle všeho lituje, protože Meghan s ním nekomunikuje a zřejmě se s ní v dohledné době nepotká. O setkání s ním nestojí ani nikdo z královské rodiny. 

„Chtěl bych, abychom s Meghan měli vztah jako táta s dcerou, jaký jsme vždy měli. Rád bych všechny spory hodil za hlavu. Moc mi chybí. Pokud bych měl něco vzkázat Harrymu: Kašli na to, jsem tvůj nový tchán,“ cituje otce vévodkyně list The Sun.

Kensingtonský palác odmítá jakkoliv komentovat rozhovory, které Thomas Markle poskytuje.

Harry a Meghan si řekli ano na královském hradě Windsor (19. května):

Let's block ads! (Why?)

https://revue.idnes.cz/thomas-markle-otec-meghan-markle-princ-harry-kralovska-svatba-p60-/lidicky.aspx?c=A180813_102809_lidicky_zar

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Markle třískl Harrymu telefonem. Teď žadoní o smíření s Meghan"

Post a Comment

Powered by Blogger.