Search

Drsné chvíle Bohuše Matuše (45): Mladičká přítelkyně Lucie (15) skončila v nemocnici! Rodiče řekli dost

Nedávno se Bohuš Matuš pochlubil novou láskou. Tou je Lucinka, která nedávno oslavila teprve patnácté narozeniny. A ač nutno uznat, že svým vzhledem rozhodně žádnou rozvernou patnáctku nepřipomíná, není divu, že se lidem zdá jejich věkový rozdíl poněkud kontroverzní až neslýchaný.

Teď ale byla Matušova mladičká láska v ohrožení. Skončila totiž ve špitále. „Něco špatného snědla a měla hodně nervů. Skončila v nemocnici na kapačkách. Už je doma, jen musí držet dietu a schovávat se před pozorností. Nechci jí dělat ostudu,“ řekl podle Blesku muzikálový zpěvák.

Se svou láskou se tak nyní vídat nemůže. A jak to vypadá, i rodiče mladé Lucie si uvědomili, že jí vztah s o třicet let mladším zpěvákem úplně neprospívá. Musí se soustředit na školu. „Chtěla se mnou všude být a upozorňoval jsem ji na to, co může být. Rodiče samozřejmě nejsou spokojení, nejsou rádi, řekli jí, že se musí připravovat na konzervatoř a vypustit mě trochu z hlavy. Tak leží doma a čeká, až za mnou bude moci utéct,“ přiznal Matuš, že i přes jasné přání rodičů už jeho láska kuje pikle a přemýšlí, jak být co nejdříve s ním.
 

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/drsne-chvile-bohuse-matuse-45-mladicka-pritelkyne-lucie-15-skoncila-v-nemocnici-rodice-rekli-dost.html

Bagikan Berita Ini

2 Responses to "Drsné chvíle Bohuše Matuše (45): Mladičká přítelkyně Lucie (15) skončila v nemocnici! Rodiče řekli dost"

  1. Dobrý den, tady je rychlý, jen v případě, že zoufale potřebujete kouzelné kouzlo, které vám pomůže oživit váš rozpadlý vztah, je opravdu všestranný, soucitný a spolehlivý, pokud jde o kouzlení. Doktor Egwali pravopis domů je tou pravou volbou pro vás. Kontaktujte ho a vysvětlete mu, a mohu vás ujistit, že zbytek by byl úplnou magií, můj milostný život byl na pokraji zhroucení, dokud jsem si neobjednal milostnou frázi, jsem dnes živým svědkem, proto používám toto médium k dejte světu vědět o tomto velkém doktorovi čarodějnic, který mi přinesl klid a pohodu, promluvte si s ním ještě dnes a nechte své emocionální obavy zahodit.
    Oslovíte ho na těchto kontaktech!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurýr: dregwalispellbinder@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Jsem tak hrdá a šťastná, že tu mohu sdílet toto pozoruhodné svědectví, úžasné a mimořádné, prostě nemůžu uvěřit, že můj bývalý manžel je tady se mnou a prosí o všechna jeho špatná jednání a říká mi, jak prázdný se po celou dobu cítil byl pryč, opustil mě a způsobil mi tak bolest po rozvodu, ke kterému došlo před 5 měsíci. A celý tento zázrak se stal okamžitě poté, co jsem kontaktoval doktora Egwaliho o pomoc, jsem dnes nejšťastnější ženou na celém světě, řekl bych, že ho po svém boku budu mít znovu. Je to zázrak pro mě a moji rodinu a věčné potěšení a veselí. Jsem nyní tak šťastný a nevím, jak moc bych měl vyjádřit svou vděčnost a uznání Dr.Egwali. Důrazně bych ho doporučil, pokud potřebujete okamžitou pomoc, protože je zaručena.
    Zašlete mu e-mail dnes /dregwalispellhome@gmail.com nebo přes
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete

Powered by Blogger.