Search

Rytmus a Dara na ostří nože. Rapper poslal drsný vzkaz: Zameť si před svým prahem!

K narozeninám dal Rytmus mladé svůdné Slovence velkolepý dárek - vzal ji na výlet do Benátek. U společné fotky se pak samou láskou rozplýval. "Toto moje děvče fajnové dnes slaví 29 let. To, kdy a kde jsme se potkali poprvé a jak to začalo, si necháme pro sebe. Bylo to to nejsilnější, co jsem v životě zažil, a během minuty jsem cítil, že jsi <3," napsal.

Vypadá to skoro jako kdyby pro něj vztah s Darou nic neznamenal, a to spolu tvořili pár sedm let. Rytmus na bývalou lásku, zdá se, rychle zapomněl. Dává teď svými slovy najevo, že nejintenzivnější emoce prožívá až nyní s Jasminou, s níž je teprve pár měsíců.

Dary Rolins se jeho slova samozřejmě dotkla, což dala hned najevo. "Někdy vás věci zaskočí, zklamou, překvapí, proberou z iluze ještě i teď v dospělém věku. Ten život si nedá pokoj. Když stojíte nohama pevně na zemi, respektive, když máte pomyslný bezpečnostní pás, stojí nás to, jak zpívám v jedné písničce, jen občas mírný stres a chaos, když životem chceme bez zranění projít. Bez toho to totiž asi není možné. Kdyby to občas nepíchlo u srdce, ani nevíme, že ho máme, co?" napsala na Instagramu.

Nyní se Rytmus zase předvedl a na Instagramu ještě přitvrdil. Daře poslal vzkaz: „Protože tu je 450 tisíc lidí, kteří mě sledují, mám potřebu napsat, že prožívám to nejšťastnější období, jaké jsem kdy měl.“

Dara pak poskytla rozhovor slovenskému Novému Čas se nyní k celé situaci vyjádřila znovu: „Nikdy jsem nepochybovala o tom, že se člověk může v životě zamilovat hned několikrát. Ani v případě Patrika jsem nikdy neočekávala jiný vývoj. A způsob, jakým svoji lásku prožívá, je samozřejmě jeho věc. To, že jsem ho přestala milovat a rozešla jsem se s ním, přece logicky nasvědčuje tomu, že na jeho lásku nežárlím a z celého srdce mu ji přeju celou náruč. Mě nemrzí, že opět miluje. Mrzí mě jen to, když svůj vztah prezentuje tak, jako kdyby všechny ty pravé emoce prožíval poprvé v životě právě nyní,“ řekla Dara otevřeně.

„Po sedmi letech společného života, všech slovech, písničkách a vyznáních v nich se přece nemůže nikdo divit, když řeknu, že mi to na chvíli přišlo líto. To je celé. To však neznamená, že nebudu první, která mu bude gratulovat, když Jasmínu požádá o ruku. Svatba a dítě je přece happy end, který si zaslouží každý pohádkový příběh,“ dodala na závěr.

Na to se ale Rytmus ozval znovu a nebral si servítky: "V první řadě začni žít svůj vlastní život a nestarej se o životy druhých. Zameť si před svým prahem a neztrácej energii s cizími lidmi, je to nepodstatné,“ napsal ve svém posledním příspěvku. Jestli tím mířil na Daru nebo na fanoušky a další lidi, kteří se jí zastávají, to ví jen on sám.

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/rytmus-a-dara-na-ostri-noze-rapper-poslal-drsny-vzkaz-zamet-si-pred-svym-prahem.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Rytmus a Dara na ostří nože. Rapper poslal drsný vzkaz: Zameť si před svým prahem!"

Post a Comment

Powered by Blogger.