Search

Tohle dokonalé tělo má nová Česká Miss Lea Šteflíčková: Prohlédněte si ji v plavkách bez retuše!

3. června 2018 13:06

"Budu to vstřebávat ještě hodně dlouho. Myslím, že mi dojde až zítra, že jsem se stala Českou Miss 2018," řekla Super.cz Lea jen pár minut po svém triumfu.

Leu podporovala v hledišti její maminka, která žije ve Španělsku. Od jejích 12 let ji vychovávali prarodiče. "Dědeček fandil u televize. Říkal, že by to nedal. Ale vsadil si na mě," upřesnila s úsměvem Lea.

Přílet maminky Leu dojal k slzám. "Přiletěla ze Španělska. Podporovala mě, byla tady a fandila. Už se mi chtělo brečet na začátku, když jsem ji viděla. Měla jsem z toho velikou radost," řekla krásná, 178 centimetrů vysoká brunetka s mírami 86-62-94.

Modelingu se věnuje od třinácti let. Pracovala v Turecku, v Japonsku, Thajsku, Itálii nebo Rakousku. "Modelingu bych se věnovala dál, i kdybych nebyla Českou Miss. Teď vím, že se mu budu věnovat na 100 procent a dám do toho vše," usmívá se modelka.

Lea je už dva roky zadaná. Přítel Michal ji podporoval i na finále. Missí nemoci se nebojí. "V mém případě to určitě nebude. Přítel dorazil s celou mojí rodinou, už se těším, až budu moct jít za nimi," dodala Česká Miss 2018. 

Let's block ads! (Why?)

https://www.super.cz/569826-tohle-dokonale-telo-ma-nova-ceska-miss-lea-steflickova-prohlednete-si-ji-v-plavkach-bez-retuse.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Tohle dokonalé tělo má nová Česká Miss Lea Šteflíčková: Prohlédněte si ji v plavkách bez retuše!"

Post a Comment

Powered by Blogger.