Search

Otec Meghan promluvil! Tohle mu musel Harry před svatbou slíbit

Thomas Markle se o dceřině svatbě i vztahu se zetěm rozpovídal v ranní show Good Morning Britain. Meghan mu prý o tom, že chodí s princem Harrym, řekla po prvních několika schůzkách. Z bezpečnostních důvodů o něm mluvili jen jako o "H", píše portál Telegraph.

Když ho Harry žádal o Meghaninu ruku, musel mu prý slíbit jedinou věc. "Zeptal se mě po telefonu. Já jsem řekl 'jsi gentleman, slib mi, že na moji dceru nikdy nevztáhneš ruku, a já ti dám své svolení," uvedl Thomas.

Britský princ je podle tchána úžasný a nemohl si vybrat lépe. "Meghan byla princeznou od prvního dne, co se narodila," prohlásil a dodal, že žárlil, když jeho dceru k oltáři vedl princ Charles: "Bylo skvělé ji sledovat, byl jsem pyšný, ale zároveň naštvaný, že ji nevedu já."

112

GALERIE: Královská svatba Harryho a Meghan

Zdroj: TV Nova

Meghan Markleová přichází na svatbu - 1

Hodnocení:

Na královskou svatbu nakonec Thomas nemohl dorazit kvůli zdravotním potížím. Krátce předtím podstoupil operaci srdce, a tak mu lékaři zakázali létat. "Meghan plakala, když jsem jim řekl, že nepřijedu. Oba říkali, ať se opatruju, že se o mě bojí," doplnil.

Zároveň se Thomas Markle svěřil s názorem, že Harry a Meghan brzy přivítají prvního potomka. "Dcera chce děti už hodně dlouhou dobu. A když potkala Harryho a mluvila o tom, jak moc ho miluje... Miminko prostě musí přijít brzy," řekl.

Otec nevěsty způsobil před svatbou poprask, když se nechal za peníze nafotit paparazzi, jak si zkouší oblek a vybírá další doplňky na obřad. "Do konce života mě to bude mrzet a taky za to budu pykat. Cítím se hrozně, omluvil jsem se jim, byla to chyba," sypal si popel na hlavu.

Na návštěvu novomanželů v Londýně už se prý Thomas chystá. "Chci, aby lidé věděli, že jsem normální chlap v důchodu, který žil klidný život. Stalo se ale hodně věcí a já se je jen snažil přečkat. To se úplně nepovedlo, ale teď doufám, že budeme mít hezký vztah s Harrym a Meghan i královskou rodinou," uzavřel.

Podívejte se na reportáže TV Nova o královské svatbě:

Let's block ads! (Why?)

http://tn.nova.cz/clanek/otec-meghan-promluvil-tohle-mu-musel-harry-pred-svatbou-slibit.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Otec Meghan promluvil! Tohle mu musel Harry před svatbou slíbit"

Post a Comment

Powered by Blogger.