Search

Další srovnání s Dianou: Takhle vévodkyně Kate v šatech z konfekce spontánně skotačila s dětmi

Kate s dětmi na charitativním pólu Foto: Super.cz/ Profimedia.cz

11. června 2018 12:48

Vévodkyně Kate (36) již několikrát dokázala, že na upjatost si nepotrpí. A po víkendu, kde ji fotografové zachytili, jak pobíhá a skotačí s dětmi na trávníku, ji lidé budou milovat snad ještě víc, je-li to vůbec možné.

Zatímco její muž William (35) se účastnil charitativního póla, Kate pobyla s dětmi na trávníku. S sebou měla jen dva starší potomky, čtyřletého George a tříletou Charlotte. Kolem byly i další děti, nejmladší princ Louis však chyběl.

Jak už to tak bývá, malé děti dlouho neposedí, a týká se to i těch královských, takže je Kate musela zabavit. A jak lépe než pohybem. Vévodkyně s nimi proto chvíli běhala po trávníku, než zase všichni usedli a zabavili se hračkou.

Další sympatie vévodkyně nasbírala oděvem, který na odpolední akci oblékla, a to šaty z běžného řetězce za necelých čtyřicet liber, což je asi 1166 korun českých.

O oblíbenosti vévodkyně z Cambridge svědčí také časté srovnávání s matkou princů Williama a Harryho Dianou. Média tentokrát našla podobu se sportovní akcí školy jejího staršího syna z roku 1989, během níž Lady Di zvítězila v běžeckém závodu s ostatními matkami a rovněž byla velmi spontánní. 

Let's block ads! (Why?)

https://www.super.cz/571436-dalsi-srovnani-s-dianou-takhle-vevodkyne-kate-v-satech-z-konfekce-spontanne-skotacila-s-detmi.html

Bagikan Berita Ini

1 Response to "Další srovnání s Dianou: Takhle vévodkyně Kate v šatech z konfekce spontánně skotačila s dětmi"

  1. Už jste slyšeli o velkém muži jménem Dr. Ajayi, že je kouzelníkem, problém, který jsem měl v manželství, mě k němu dovedl. Je mi 51 let, moje manželství bylo kdysi v ponurém stavu, protože jsem byl sňatek po dobu 15 let, aniž bych byl schopen otěhotnět, pak jednoho večera mi řekl, že se chce rozvést, že se večer večer přestěhoval z domu vybíral jsem některé z jeho věcí, prosil jsem s ním, ale všechny mé prosby padly na hluché ucho a to mi zlomilo srdce, protože jsem hledal pomoc z různých zdrojů, ale nic pro mě nefungovalo. Procházel jsem facebookovou stránku, když jsem viděl svědectví ženy o tom, jak jí kouzelník jménem Aj Aji pomohl získat zpět svého muže po 5 letech odloučení, jeho kontakty pustila paní, vzala jsem je a kontaktovala kouzla , neodpověděl okamžitě, ale když jsem to konečně udělal, vysvětlil jsem mu a také mi položil několik otázek, na které jsem odpověděl po sekci, řekl mi, co je třeba udělat, a slib mi, že se můj manžel vrátí domů do 72 hodin, jakmile budou provedeny potřebné věci, vyhověl jsem všemu, jak mi bylo řečeno, věřte mi, že jsem byl překvapen, když se můj manžel vrátil domů po měsících odloučení a uzavřel to všechno Dr. Ajayi z mě udělal bylinnou medicínu, porodila jsem dvojčata, tohle opravdu já a mého manžela a všechno díky děkuji dr. Ajayimu za jeho skvělé kouzelné schopnosti a také zjistím, že pomohl mnoha dalším lidem, takže pokud ve svém vztahu prožíváte nějaký těžký čas a chcete trvalý řešení kontaktujte Dr. Ajaye i velké kouzlo kolečko přes WhatsApp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.