Search

Bára Basiková truchhlí: Po rozpadu manželství ji zasáhla ji smrt v rodině!

Bára Basiková prožívá jedno nejtěžších období v životě. Nedávno se ven dostala zpráva o jejím rozvodu a nyní zpěvačka oplakává maminku Danielu (†73), která ji navždy opustila.

„Jsem v těžké situaci, děkuji za pochopení,“ řekla zpěvačka Blesku. Její maminka zemřela v neděli. Zpěvačka s ní vyrůstala spolu s bratrem poté, co se její rodiče rozvedli. „Máma byla na všechno sama a neměla moc peněz,“ říká zpětně.

S maminkou měla zpěvačka poněkud komplikovanější vztah. Maminka totiž Báru odrazovala od zpívání a říkala jí, že by měla dělat něco smysluplnějšího a pořádného. Dokonce se od ní jednou Bára v afektu dozvěděla, že byla nechtěné dítě. „Měla mě v osmnácti a asi mě brala jako přítěž. Taky mi ve slabých chvilkách řekla, že mě nechtěla. Ale už jsem se smířila s tím, že si to s sebou táhnu celý život,“ odhalila Basiková kdysi v 13. komnatě.

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/bara-basikova-truchhli-po-rozpadu-manzelstvi-ji-zasahla-ji-smrt-v-rodine.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Bára Basiková truchhlí: Po rozpadu manželství ji zasáhla ji smrt v rodině!"

Post a Comment

Powered by Blogger.