Search

Anna Stropnická dostala nelehký úkol. Před vlastním otcem předváděla striptýz a musela mluvit sprostě

Stropnická si zahrála striptérku Alici. Herminapress

7. dubna 2018 9:37

„Je to pro mě asi nejintimnější postava, kterou jsem kdy hrála. Už jsem si ale za ten čas na to zvykla a naši asi taky. Já jsem během premiéry celkově ve stresu a už nevnímám, jestli v hledišti sedí rodina, nebo někdo další,” uvedla mladá herečka těsně po děkovačce a dále dodala: „Spíš se teď těším, co mi řeknou.”

Anna předváděla striptýz v modelu, který odhaloval její zadek a částečně poprsí. „Samozřejmě jsem se trošku styděla, ale pak jsem se na to musela vykašlat, protože do té hry to patří. Všichni mě ale podpořili, že vypadám dobře a není důvod mít obavy,” říká.

Stropnická se zhostila role, kterou si ve filmu z roku 2004 zahrála Natalie Portman. „Viděla jsem před delší dobou film, teď když přišla nabídka, abych v tomhle díle na Broadwayi hrála, jsem zjistila, jak je to strašně aktuální téma. Byla jsem moc ráda, že přišla, protože je to představení, které mě, kolegy na jevišti i diváky strhne a nemá hluchá místa. Dnes byla premiéra úspěšná a věřím, že i reprízy diváky zaujmou. Tohle drama si to určitě zaslouží,“ nechala se slyšet Anna Stropnická.

A jak představení hodnotí Annin otec Martin Stropnický? „Držel jsem palce a myslím si, že premiéra dopadla dobře a oslovila diváky. Já dětem do toho, co dělají a čím žijí, moc nemluvím, tohle představení se mi zamlouvalo a držel jsem Aničce i jejím kolegům na jevišti palce. Znám film a myslím si, že to všichni aktéři zvládli,“ krátce zhodnotil dramatický příběh ministr zahraničí v demisi. 

Let's block ads! (Why?)

https://www.super.cz/559595-anna-stropnicka-dostala-nelehky-ukol-pred-vlastnim-otcem-predvadela-striptyz-a-musela-mluvit-sproste.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Anna Stropnická dostala nelehký úkol. Před vlastním otcem předváděla striptýz a musela mluvit sprostě"

Post a Comment

Powered by Blogger.