Search

On je taková Ester Ledecká našeho muzikálu, dobíral si Pechu Šteindler

„Stát na jevišti Národního divadla a koukat se do hlediště, kde sedí tak velká jména a osobnosti, je úžasný pocit. Jsem strašně rád,“ přiznal se herec po skončení přenosu. Osmadvacetiletý Pecha zaujal titulní rolí v muzikálovém Rockym, v Kongresovém centru se v české verzi světového muzikálu střídá s již protřelým Janem Křížem.

„Půl roku jsem tím doslova a do písmene žil. Každou hodinu toho dne jsem Rockymu věnoval. Jako dítě jsem ho miloval, je to velká srdcovka a zásadní role v mém životě,“ svěřoval se mladý herec k úloze, kvůli které musel podstoupit náročnou fyzickou přípravu. I proto v děkovné řeči zmínil svou snoubenku, že s ním vydržela, ač místo s ní trávil čas v posilovně.

Fyzickou náročnost role přitom v žertu zmiňoval už v nominačním medailonku Pechův herecký kolega Milan Šteindler. „Viděl jsem ho před tréninkem a to byl takovej normální štíhlej kluk. Po tréninku měl tady normálně pekáč buchet,“ ukázal si Šteindler na břicho. „On je taková Ester Ledecká našeho muzikálu,“ dodal ještě herec, který Pechovu Rockymu dělá v muzikálu trenéra.

„Chci poděkovat svým rodičům, maminke a tatkovi, protože mne vozili všude, kam bylo potřeba jen proto, abych tady dnes mohl stát,“ uzavřel vážně Pecha svou řeč. „Jsem utvrzen, že to co dělám, dělám dobře a měl bych to dělat dál,“ dodal po skončení přenosu ještě muzikálový herec, kterého diváci vedle velkých muzikálových produkcí mohou nově vidět i v komorním muzikálu Tick, tick... boom!, který od února uvádí pražské Divadlo Na Prádle. Více viz: Je libo komorní muzikál? Předchůdce Rentu prožije krizi třicátníků.

Let's block ads! (Why?)

https://kultura.zpravy.idnes.cz/peter-pecha-thalie-03t-/divadlo.aspx?c=A180325_003020_divadlo_ts

Bagikan Berita Ini

0 Response to "On je taková Ester Ledecká našeho muzikálu, dobíral si Pechu Šteindler"

Post a Comment

Powered by Blogger.