Search

Kateřina Marie Fialová si nechala zmenšit poprsí - iDNES.cz

„Velká prsa mě velmi trápí již od mých třinácti let. Dokonce byla období, kdy jsem se kvůli jejich velikosti přímo nenáviděla. Vždy jsem měla pocit, že nejprve vešla moje prsa a až pak jsem vešla já. Kromě estetického hlediska mě ale trápily i zdravotní potíže, jako jsou například bolesti zad,“ svěřila se herečka. 

A právě tyto důvody jí vedly k tomu, že se rozhodla pro operativní zákrok a svěřila se do rukou plastického chirurga Romana Kufy, který jí prsa nejen zmenšil, ale zároveň i vymodeloval.

„Kateřina měla prsa na svou konstituci opravdu velká a samozřejmě kvůli tíze i pokleslá. V pohybu, který ji z části živí, jsou velká prsa skutečně limitujícím faktorem, a to jak z estetického, tak zdravotního hlediska. Velká prsa způsobují bolesti zad, krční páteře, ale i hlavy a může docházet i k podráždění kůže pod prsy. Modelace prsou je de facto jediným řešením problému, velká a pokleslá prsa jinak nezmenšíte a nezvednete,“ upřesnil lékař.

Herečka je ze zákroku nadšená. Nemá žádné bolesti, lépe se jí chodí a prozradila, že někdy dokonce chodí i bez podprsenky, což si dříve vůbec nemohla dovolit. 

„Konečně se cítím jako pořádná ženská a nestydím se nikde svléknout. Hlavně v divadle, kde bylo náročné se dostat třeba jen do kostýmů. Přítel samozřejmě námitky nemá, je spokojený a hlavně je rád, že nemám žádné bolesti a ničím se netrápím. To ostatní, co si myslí a jak reagoval a stále reaguje, je jen naše tajemství, ale vše v pozitivním duchu,“ řekla Fialová.

02.června 2019 v 21:42, příspěvek archivován: 18.února 2020 v 11:08

Také diváci si rozhodně všimnou změny, herečka zaskakuje za kolegyni v brněnském Městském divadle v představení Anna Karenina, kde má malé kabaretní číslo a svlékání, kde se trošku ukáže vršek.

„Jinak mám aktuálně tento týden premiéru Ztraceného ráje v režii Doda Gombára v již zmíněném Městském divadle Brno. A jestli všechno dobře dopadne, tak další projekty jsou v přede mnou v Divadle bez zábradlí muzikál Cikáni jdou do nebe, v ABC činohra Vojna a mír, od května bych měla natáčet seriál a pak taky možná muzikál Hamlet Janka Ledeckého. Ale vždy píšu možná, jelikož nevím nikdy, co se muže stát,“ dodala. 

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiigFodHRwczovL3d3dy5pZG5lcy5jei9yZXZ1ZS9zcG9sZWNub3N0L2hlcmVja2Eta2F0ZXJpbmEtbWFyaWUtZmlhbG92YS1wcnNhLXptZW5zZW5pLXBsYXN0aWNreS1jaGlydXJnLXJvbWFuLWt1ZmEuQTIwMDIxOF8xMDQ3MTZfbGlkaWNreV96YXLSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Kateřina Marie Fialová si nechala zmenšit poprsí - iDNES.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.