Search

Neuvidí mě dřív, než mě budou spouštět do země, bojí se otec vévodkyně Meghan - Novinky.cz

V devadesátiminutovém dokumentu nazavaném Thomas Markle: My Story (Můj Příběh), který televize Channel 5 odvysílá ve středu večer se Thomas Markle ze svého domova v Mexiku svěřil se svými pocity a svou verzí událostí, které se odehrály v roce 2018 před královskou svatbou. O Meghan a Harrym rovněž uvedl, že „mu oba dluží“. Informoval o tom deník Daily Mail.

Vztah otec – dcera se pokazil krátce před Meghaninou svatbou, když Thomas navzdory přání své dcery zapózoval paparazziům a následně o tom Harrymu a Meghan lhal. Nastalou debatu o tom, zda by se měl účastnit svatby, vyřešil infarkt, kvůli kterému nemohl nemocný Markle odcestovat přes oceán.

„Harry mi řekl: ‚Kdybyste mě poslechl, nikdy by se vám to nestalo‘. Na to jsem mu odvětil ‚škoda, že jsem neumřel, protože pak byste mohli předstírat, že jste smutní‘ a zavěsil jsem,“ popsal poslední rozhovor s královským párem Markle během interview. Od té doby s Harrym ani svou dcerou nemluvil, stejně tak nikdy neviděl na vlastní oči svého vnuka.

K usmíření však nejspíš v nebližší době nedojde. Markle je totiž připraven svědčit ve prospěch bulvárního plátku The Mail on Sunday, sesterským novinám listu Daily Mail, které čeká soudní spor s vévodkyní Meghan ohledně zveřejnění výňatků z dopisu, který Meghan svému otci zaslala.

Dopis od Meghan ho ranil, královně se omlouvá

„Nyní pro ně neexistuju. Harry, ať si to uvědomuje či ne, je teď část mé rodiny a já zase jeho. Měli bychom mluvit. Není mu už 12, nemá právo být taková citlivka. Existují části dopisu, které jsem nezveřejnil, protože jsou příliš urážející a příliš mě ranily,“ vysvětlil Markle.

„Nemyslím si, že by mě teď chtěli vidět,“ uvedl Markle. „Poslední možnost mě vidět budou mít, až mě budu spouště do země,“ dodal s tím, že to může být jediná příležitost, kdy ho zase uvidí. Proto prý svolil k natočení dokumentu, že jeho vyjádření Harry s Meghan uvidí nebo se o něm alespoň doslechnou. „Chci, aby to viděli a pochopili, že to není fér,“ dodal otec.

Ohledně událostí kolem svatby má však v jedné věci jasno. „Chtěl bych se omluvit královně a královské rodině,“ řekl.

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiemh0dHBzOi8vd3d3Lm5vdmlua3kuY3ova29rdGVqbC9jbGFuZWsvbmV1dmlkaS1tZS1kcml2LW5lei1tZS1idWRvdS1zcG91c3RldC1kby16ZW1lLWJvamktc2Utb3RlYy12ZXZvZGt5bmUtbWVnaGFuLTQwMzEwODY40gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Neuvidí mě dřív, než mě budou spouštět do země, bojí se otec vévodkyně Meghan - Novinky.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.