Search

VIDEO: Máma mě vyhodila, protože jsem ji prý pomlouvala. Nechybí mi, tvrdí Lucie - tn.cz

Ve středeční premiérové Výměně manželek poznali diváci rodinu ze Zbůchu, kterou tvoří Eva (43), Martin (47), Lucie (23), Michal (12), Eliška (8) a Kája (8). Na druhé straně se seznámili s Michaelou (28), Otou (40), Michaelou Miou (2) a Julií (3 měsíce), kteří žijí v Saběnicích.

Problémy mezi mámou a dcerou ze středeční Výměny manželek měly dohru. Lucka byla svojí matkou vyhozena z domu. „No, nedopadlo to podle mých představ, já jsem se chtěla vrátit domů a po měsíci, vlastně v prosinci, mě vyhodila úplně z baráku a řekla mi, že mě nechce už nikdy vidět, že jsem ji pomlouvala, že jsem rozmazlená a neumím se chovat,“ vzpomíná Lucka.

 

Výměn manželek 10.4.2019 - Lucka EYE2
Zdroj: TV Nova

Eva je přece jen Lucčina máma, i přesto mladé slečně nechybí, spíše naopak. „Mě to nemrzí, já jsem bez mámy spokojená, a to jak mi kázala, co mám dělat, no vážně mi nechybí, ani nebude.“S mámou se hádaly neustále. „Tam to bylo dobrý, než se narodil brácha, od té doby to začalo, furt mi nadávala, furt mi kecala do života, co mám dělat a to se mi nelíbilo, no.“ Lucka si zvyká na nový život, bydlí s přítelem, pracuje ve školní jídelně a na mámu už nemyslí. „Teďka jsem maximálně spojená, že nejsem tady u nich, akorát mi chybí holky, ale ty vídávám ve školní jídelně, tam jsem taky spokojená, ale s přítelem, to je úplně něco jiného, než být sama, takže jsem fakt maximálně spokojená,“ říká s úsměvem na závěr.

Sledujte premiérový díl oblíbené reality show ve středu 17. dubna ve 20:20 na Nově!

Let's block ads! (Why?)

https://vymena.nova.cz/clanek/novinky/video-furt-mi-nadavala-mama-mi-vubec-nechybi-rika-s-ulevou-lucka.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "VIDEO: Máma mě vyhodila, protože jsem ji prý pomlouvala. Nechybí mi, tvrdí Lucie - tn.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.