Search

Těhotná vévodkyně Meghan zazářila na Fidži v šatech z Austrálie a náušnicích od královny. V oblasti hrozí virus zika

Harry a Meghan se přesunuli na Fidži.

Harry a Meghan se přesunuli na Fidži. Profimedia.cz

23. října 2018 10:45

Harry (34) a Meghan (37) se z Austrálie přesunuli na Fidži, kde je navzdory nepříznivému počasí čekalo další vřelé přivítání. Těhotná vévodkyně ze Sussexu je tou nejlepší vyslankyní Spojeného království.

Vzácná návštěva zavítala na ostrovní státeček, který obývá necelý milión obyvatel. Harry a Meghan se po příletu museli vypořádat se silným větrem, ale na ten jsou ze své vlasti zvyklí. Meghan si přidržovala klobouček, jímž doplnila bílé šaty. Tentokrát vynesla australskou módní produkci.

Šaty módní značky Zimmerman doplnila náušnicemi, které jsou dárkem od královny Alžběty II. Náramek pro změnu dostala od svého manžela Harryho.

Pár na Fidži stráví tři dny, jeho dalším cílem bude Tonga. Britská média ovšem spekulují o tom, že pobyt ve zdejší oblasti je pro Meghan riskantní. V regionu je totiž zvýšené riziko nákazy virem zika, který je nebezpečný pro těhotné ženy, jejichž dětem může způsobit vývojovou vadu. Podle Kensingtonského paláce ale není důvod k obavám. Meghan má tu nejlepší lékařskou péči.
 

Adam Chromý , Super.cz

Let's block ads! (Why?)

https://www.super.cz/598195-tehotna-vevodkyne-meghan-zazarila-na-fidzi-v-satech-z-australie-a-nausnicich-od-kralovny-v-oblasti-hrozi-virus-zika.html

Bagikan Berita Ini

2 Responses to "Těhotná vévodkyně Meghan zazářila na Fidži v šatech z Austrálie a náušnicích od královny. V oblasti hrozí virus zika"

  1. Tento rok 2019 byl pro mě tak blažený, že mi Bůh dal důvod žít znovu šťastně poté, co jsem byl po třech měsících zlomen srdce, když mě manžel opomněl a vrátil se do své milenky. Trpěl jsem a prošel všemi druhy emocionálních mučení, protože jsem nemohl dostat žádnou pomoc, aby se můj muž nevrátil, dokud mi neřekl doktor Wealthy mým spolupracovníkem, který mi dal plné ujištění o tom, že mu může pomoci. ke mě. Byl jsem v kontaktu s doktorem Wealthym a poslouchal jsem jeho slova a následoval instrukce, které mi dal. Mohl byste věřit, že se můj manžel vrátil domů během 12 až 16 hodin, jak řekl on a dnes, moje manželství je obnoveno a jsem tak vděčný, vděčný a vděčný Bohu za to, že používal doktora Wealthyho, aby po třech měsících vrátil mého muže zpět zlomené manželství. Je tam někdo, kdo se musí vrátit zpátky do svého milence nebo potřebuje pomoc jakéhokoliv druhu? Pak navrhuji, abyste se s Dr Wealthyem dostali do kontaktu s jeho e-mailovým ID: wealthylovespell@gmail.com NEBO si ho můžete nechat taky na +2348105150446 pro více informací. Bůh vám žehnej, pane

    ReplyDelete
  2. Jsem tak hrdá a šťastná, že tu mohu sdílet toto pozoruhodné svědectví, úžasné a mimořádné, prostě nemůžu uvěřit, že můj bývalý manžel je tady se mnou a prosí o všechna jeho špatná jednání a říká mi, jak prázdný se po celou dobu cítil byl pryč, opustil mě a způsobil mi tak bolest po rozvodu, ke kterému došlo před 5 měsíci. A celý tento zázrak se stal okamžitě poté, co jsem kontaktoval doktora Egwaliho o pomoc, jsem dnes nejšťastnější ženou na celém světě, řekl bych, že ho po svém boku budu mít znovu. Je to zázrak pro mě a moji rodinu a věčné potěšení a veselí. Jsem nyní tak šťastný a nevím, jak moc bych měl vyjádřit svou vděčnost a uznání Dr.Egwali. Důrazně bych ho doporučil, pokud potřebujete okamžitou pomoc, protože je zaručena.
    Zašlete mu e-mail dnes /dregwalispellhome@gmail.com nebo přes
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete

Powered by Blogger.