Search

SuperStar z roku 2011, Gabriela Gunčíková, se ztratila do Ameriky! Našla si tam nového chlapa

Rodačka z Kroměříže Gabriela Gunčíková v roce 2011 vyhrála SuperStar a změnil se jí díky tomu celý život. Po soutěži se stala Objevem roku v anketě Český slavík, následně vydala sólové album, vystupovala v muzikálu Kleopatra a jako host vyrazila na turné se samotným Mistrem Karlem Gottem (79).

Tři roky na to, jakoby se po ní ale slehla zem. Zpěvačka brzy přiznala, že měla problémy s hlasivkami a tak odjela do USA, kde se střetla s hlasovým koučem Kenem Tamplinem, a požádala ho o pomoc. V jeho kalifornském studiu natočila několik videí. Tady začala její kariéra ve Spojených státech. Díky videím vyhrála konkurz do kapely Trans-Siberian Orchestra, s kterou následě procestovala celé západní pobřeží USA.

Do Čech se pak vrátila, aby v roce 2016 reprezentovala Českou republiku na Eurovision Song Contestu, kde sklidila velký úspěch - probojovala se až do finále. Krátce na to ale opět zmizela v USA. Pak zmizela i ze sociálních sítích. "Chvíli jsem se stáhla z pozornosti veřejnosti, omlouvám se, že jsem si před nějakým časem smazala můj původní Instagram, ale bylo pro mne zkrátka vše složité," zmínila se pak v lednu už na novém profilu.

Teď už na svém Instagramu zase fanoušky zásobuje fotkami a je vidět, že si život v Kalifornii užívá. „Potřebovala jsem na chvíli vypnout od všeho a mít trochu klidu a soukromí. Teď jsem v USA. Jsem ráda, že mám stále tak skvělé fanoušky, i když jsem delší dobu v ústraní,“ napsala na sociální síť Gabriela Gunčíková jen pár týdnů zpět.

Podle fotografií z Instastories to navíc vypadá, že Gabriela v Americe prožívá tajnou lásku. Kdo je muž, s kterým se líbá při západu slunce, to zatím neprozradila. Každopádně to vypadá, že těžké období už má za sebou a teď si užívá.

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/superstar-z-roku-2011-gabriela-guncikova-se-ztratila-do-ameriky-nasla-si-tam-noveho-chlapa.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "SuperStar z roku 2011, Gabriela Gunčíková, se ztratila do Ameriky! Našla si tam nového chlapa"

Post a Comment

Powered by Blogger.