Search

Marek Ztracený se po pádech ve své kariéře ocitl na vrcholu

Praha - Zpěvák Marek Ztracený, který ve své kariéře zažil vrcholy i pády, momentálně prožívá úspěšné období svého desetiletého působení na hudební scéně. Před měsícem vydal nové studiové album Vlastní svět a představil klip podle svého scénáře k písni Minulost. Potvrzením jeho cesty na špičku české populární hudby je i jeho spolupráce s Karlem Gottem, pro kterého napsal titulní skladbu jeho nového studiového alba Ta pravá.

Zpěvák Karel Gott pokřtil 26. června 2018 v Praze své nové album Ta pravá. Vlevo je kmotr alba, zpěvák Marek Ztracený, vpravo ředitelka Supraphonu Iva Milerová. Gott si také s dalšími osobnostmi, jakými jsou například Lucie Bílá, Michal Malátný či Jiří Bartoška, zahrál v jeho klipu Léto 95, který má více než čtyři milióny zhlédnutí. Ztracený byl rovněž mezi hosty Gottova červnového koncertu v O2 areně.

O Ztraceného písně mají zájem i další interpreti, skládá například pro Lucii Bílou nebo Hanu Zagorovou. "Je to skvělý směr. Já jsme byl vždycky lakomý na písničky, neměl jsem tendence pro někoho psát, nechtěl jsem se svých písní vzdávat. Pak jsem si uvědomil, že to je vlastně strašně hezká práce v tom smyslu, že si děti třeba hrají na hasiče a já si hraju na Karla Gotta," řekl ČTK Ztracený.

Třiatřicetiletý zpěvák a skladatel při natáčení klipu podle svého scénáře k písni Minulost navštívil šest států za 56 hodin. "Viděl jsem víc zemí za 56 hodin než za celý svůj život. Nejkrásnější místa Evropy mi hrají v klipu hlavní roli a je to jeden velký šílený příběh," uvedl Ztracený. Se zkušeným kameramanem a režisérem Ondřejem Soukupem natáčel v Paříži, Londýně, Římě, Barceloně, na Mallorce, ale zahrál si i Karlův most v Praze. "Dovolená to nebyla. V každé zemi jsme měli pár hodin, některá letadla měla zpoždění i šest hodin a jedno z nich, to do Curychu, nám uletělo. Nakonec jsme měli pět hodin materiálů na tříminutový klip. Klip je důkazem toho, že všechno jde, když se chce," dodal Ztracený.

Zajímavostí CD je speciální booklet, kam přispěly různými vzkazy více než dvě stovky Ztraceného příznivců. "Napadla mě myšlenka, že by lidé mohli mít v bookletu desky svůj vzkaz a jméno. Bavila mě představa, že někdo někomu daruje CD Vlastní svět a říká: 'podívej se dovnitř, máš tam vzkaz'. Nabídli jsme tedy fanouškům, aby poslali jakýkoliv vzkaz svým blízkým a ani jsem neuvědomil, jak skvělá věc vzniká. Přišlo jich stovky a některé byly vážně dojemné," řekl Ztracený.

V roce 2008 odstartoval rodák ze Železné Rudy svoji kariéru hitem Ztrácíš a stal se objevem roku v anketě Český slavík. Stihl vydat dvě alba. Poté ale prožil divoká léta, která charakterizují názvy jeho alb z té doby - V opilosti a Pády.

Reklama

Let's block ads! (Why?)

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/marek-ztraceny-se-po-padech-ve-sve-kariere-ocitl-na-vrcholu/1640321

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Marek Ztracený se po pádech ve své kariéře ocitl na vrcholu"

Post a Comment

Powered by Blogger.