Search

To ještě v SuperStar nebylo! Petr promluvil o románku s Katarínou

Novou česko-slovenskou SuperStar bude žena! To už je po nedělním finálovém večeru jasné. Do Superfinále pěvecké soutěže diváci svými hlasy poslali Karmen Pál-Baláž, Elišku Ruskovou a Terezu Maškovou.

Právě poslední jmenovanou považují i vyřazení finalisté za jasnou favoritku. "Už na castingu, když jsem tu růžovovlasou holčinu viděl, bylo to pro mě jako zjevení, taková zpívající bohyně. Myslím, že to vyhraje ona," svěřil se ve Snídani s Novou Jakub Pružinský.

Přestože vypadli před branami největšího finále, nejsou Jakub ani Petr zklamaní. "Cítím se volný. Myslím, že to dopadlo tak, jak mělo. Odešel jsem se ctí a asi bych se ani necítil fajn, kdybych postoupil, protože děvčata zpívají úplně neskutečně," popsal Kuba, který si prý na castingu myslel, že skončí v Hvězdné pěchotě.

"Jsem šťastný, pro mě je výhra, že jsem se vůbec dostal tak daleko. Už od semifinále jsem měl připravenou větu, kterou budu říkat, až mě vyřadí," doplnil Petr Borkovec. Celou show si prý užil, byl to pro něj neskutečný půlrok.

Jenže zatímco diváci mohou v neděli sledovat skvostný výsledek, soutěžící vždy celý týden dřeli, aby nacvičili perfektní show. "Před soutěží jsem byl hodně líný, nedělal jsem nic kromě sledování seriálů a chození do školy. A z toho mě najednou hodili do vody, kde jsem musel něco dělat," sdělil Kuba.

Kromě trénování textů a zpěvu museli soutěžící absolvovat i různé natáčení medailonků, autogramiádu, koncerty, setkání s fanoušky a v neposlední řadě generálky. "V televizi to vypadá jednoduše, ale je kolem toho spousta práce," poznamenal Petr.

Kluci se vyjádřili i ke kritice, která se na ně od některých fanoušků SuperStar snáší. Petr si mohl přečíst ostré komentáře kvůli tomu, že dostal divokou kartu. "Nejvíc směšné bylo, když jsem si přečet, že Borkovec dostal kartu jen proto, že spí s Knechtovou. Musel jsem se smát, to je teda teorie," prohlásil.

I tak se ale najde více příznivců těchto zpěváků než odpůrců. A fanynky samozřejmě nejvíc zajímá, jestli jsou zadaní, nebo mají u nich šanci. "Jsem stále single, ale jsem zamilovaný. Je to hezké, ale nemůžu to říct. Ona mě má taky ráda, doufám," uvedl Petr.

To Kuba má v hlavě mnohem černější scénář. "Já jsem taky single a myslím si, že tak i zemřu. Mně je dobře, když jsem sám, ani nevím, jestli bych mohl být s někým pořád. Umřu s kočami a psy," vyprávěl Kuba.

Co dalšího vypadlí finalisté prozradili? Dozvíte se v rozhovoru na Nova.cz! Pokud jste neviděli poslední díl, můžete si ho pustit na NOVA Plus. Všechny epizody jsou ke zhlédnutí na VOYO. Superfinále SuperStar sledujte v neděli od 20:20 na Nově!

Let's block ads! (Why?)

http://tn.nova.cz/clanek/to-jeste-v-superstar-nebylo-petr-promluvil-o-romanku-s-katarinou.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "To ještě v SuperStar nebylo! Petr promluvil o románku s Katarínou"

Post a Comment

Powered by Blogger.