Search

Nová SuperStar Tereza Mašková prozradila, co plánuje udělat se 2 milióny korun

Tereza je bohatší o dva milióny korun. Michaela Feuereislová

11. června 2018 11:03

„Nemohu tomu uvěřit, mám pocit, že spím. Pomalu se to snažím vstřebat, nedokázala jsem si to představit, že by se to mohlo opravdu stát a že vyhraji Superstar,“ svěřila Super.cz hned po vítězství Tereza. „Splnil se mi sen a pomalinku mi to všechno dochází,“ dodala Tereza s tím, že už má plány, co se svou výhrou ve výši dvou miliónů korun udělá.

„První co, tak chci za peníze vzít rodinu na dovolenou. Moc bych chtěla na Maledivy. A pak bych asi chtěla peníze vložit do kariéry. Ještě nevím. Teď po soutěži bych ale ráda byla se sestrou a rodinou a trochu si je užila, tohle je ale můj plán a uvidím, jestli to půjde a kolik nyní budu mít práce,“ řekla ještě rozklepaným hlasem mladá zpěvačka, která se zapsala do povědomí také svou růžovou barvou vlasů.

O pracovní nabídky teď nebude mít vítězka SuperStar nouzi. „Už mám nabídky na nahrávání a podobně, ale zatím jsem to ještě neřešila, nevadilo by mi zkusit i muzikál, ale pokud mě to nebude bavit, tak to dělat nebudu,“ svěřila Tereza, která za sebou ve finále nechala Elišku Ruskovou (15) a Karmen Pál-Baláž (19). 

Eliška Vinterová , Novinky.cz

Let's block ads! (Why?)

https://www.super.cz/571315-nova-superstar-tereza-maskova-prozradila-co-planuje-udelat-se-2-miliony-korun.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Nová SuperStar Tereza Mašková prozradila, co plánuje udělat se 2 milióny korun"

Post a Comment

Powered by Blogger.