Search

Langmajer se promění v ženu v komedii Po čem muži touží

Cynická hlavní postava (Jiří Langmajer) se ve filmu dostane do ženského těla a začne svět vnímat jinak.

„Možná se vám to bude zdát divný, ale já v podstatě jsem žena. Takže já s tím vůbec nemám problém, tak co teď s tím?“ směje se Jiří Langmajer.

Jiří Langmajer v komedii Po čem muži touží

Jiří Langmajer v komedii Po čem muži touží

FOTO: Cinemart

Matěj Hádek hraje jeho nejlepšího kamaráda. „Tak já trochu žena jsem, samozřejmě, minimálně pocitově -  jak říkal Jung – anima / animus, ženská část duše, mužská část duše. Takže já v sobě mám i trochu ženy, i když vnější atributy jsou mužský,” řekl.

Anna Polívková v komedii Po čem muži touží

Anna Polívková v komedii Po čem muži touží

FOTO: Cinemart

Vedle nich si zahráli také Anna Polívková, Táňa Pauhofová, Jiří Havelka, Andrea Hoffmannová, Sara Sandeva, Oldřich Navrátil a mnoho dalších.

Charismatický cynik Karel (Jiří Langmajer) byl šéfredaktorem Playboye, ale vyhodili ho a dosadili za něj mladou ambiciózní Leonu (Táňa Pauhofová). Karel se opije a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stane ženou (Anna Polívková). Tak může zjistit, jestli to mají holky těžší, nebo lehčí.

Premiéra bude 20. září 2018.

Let's block ads! (Why?)

https://www.novinky.cz/kultura/476253-langmajer-se-promeni-v-zenu-v-komedii-po-cem-muzi-touzi.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Langmajer se promění v ženu v komedii Po čem muži touží"

Post a Comment

Powered by Blogger.