Search

Živý Ken Rodrigo Alves se Blesku chlubil penisem! Je skutečný, nebo také z „plastu“?

Živý Ken Rodrigo Alves se netají tím, že jediné, co je na něm pravé, je jeho mužská chlouba. A nemá problém se svým penisem pochlubit. A to nejenom upnutými kalhotami, které jsou v rozkroku vyboulené, ale i si zájemci mohou sáhnout.

Nevěříš, že mám penis? Tak si sáhni. Můj penis je opravdu velký,“ vybídl reportérku Blesku Rodrigo, který už několik dní pobývá v Praze. A i když si hodně lidí myslí, že je brazilský Ken na muže, tak tomu tak není.

Dostávám spoustu zpráv a nabídek na rande. Překvapivě víc od žen a to mě těší. Nedávám přednost ani jednomu pohlaví, je mi to jedno. Vybírám si podle toho, kdo mě zrovna víc vzrušuje,“ tvrdí Brazilec, který má za sebou už 160 zákroků a rozhodně nekončí. I na pražské klinice podstoupil několik regeneračních procedur.

A jak to má teď s láskou? „Nikoho stálého nemám, ale miluji spoustu věcí. Svou práci, své přátele, rodinu, svého psa, svůj život, který si užívám naplno,“ směje se Ken.

I když jeho rodiče s některými aktivitami, které Rodrigo dělá po celém světě, nesouhlasí, tak vždy to bude jejich syn. „Mám dobrou rodinu, kterou nade vše miluji. Občas je to pro ně těžké, ale podporují mě a mají mě rádi,“ říká Alves.

Let's block ads! (Why?)

https://www.blesk.cz/clanek/celebrity-svetove-celebrity/540575/zivy-ken-rodrigo-alves-se-blesku-chlubil-penisem-je-skutecny-nebo-take-z-plastu.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Živý Ken Rodrigo Alves se Blesku chlubil penisem! Je skutečný, nebo také z „plastu“?"

Post a Comment

Powered by Blogger.