Search

Kobzanová představila novorozenou dceru! Vyrobila jsem si klona, vtipkuje blondýna

„Vím, že čekáte, až vám ji představím. Najdi 3 rozdíly, co udělají 3 týdny mezi fotkama za rozdíl, že?!" napsala Diana na znovu dočasně zpřístupněný profil na Instagramu k fotkám, na nichž je zachycená ještě s těhotenským bříškem a pak bez něj, zato však s uzlíčkem štěstí v náručí.

„Lily se narodila 23.4. (3.1 kg, 50.5 cm). Chudák, není vůbec IN, dostala jen jedno křestní jméno, takže hned od narození je prostě REBEL," představila svou druhorozenou dcerku a vtipně narážela na nejnovějšího člena britské královské rodiny, který dostal do vínku hned tři jména. Ostatně i na Štědrý den narozená dcera režiséra Filipa Renče (52) dostala dvě jména - Sofie Marie.

S partnerem a hokejistou Michaelem Frolíkem (30), s nímž žije v Kanadě, se teď malé Lily nemůžou nabažit. „Frolda je lehce zklamán, prý jsem si vyrobila dalšího klona, haha, ale já ho ujišťuju, že se to určitě změní (no pindík už jí, DOUFEJME, nedoroste). Všichni ho totiž urputně přesvědčujou, že Ella je bohužel celá já (jako kdybych snad nebyla dostatečně krásná nebo co), Lily snad vyrovná skóre," promluvila Kobzanová o tom, komu je holčička podobná.

Také její starší dcerka Ella (3) si už na nového sourozence zvyká. „Ella je bohyně, zatím se chová moc hezky a ani není nijak urputná - což byla moje největší obava. Naše Ella totiž úplně všechno dělá s šílenou vervou," prozradila šťastná moderátorka, která se na rozdíl od jiných novopečených matek nechtěla moc rozepisovat o svých pocitech.

„Nebudu se tady rozepisovat o porodu a podobných bejkárnách, to je totiž, kočičky moje, naprosto nepřenosná zkušenost, kterou si pěkně odžijte sami, ať víte," oslovila své fanynky. „No a co já? Já mám DVĚ děti! ŠÍLENÝ! Dvě autosedačky v autě, dva růžový dětský pokoje, dvě puberty, dvojitý hysteráky kvůli hadrům, 2x šance na přítele s modrýma vlasama a náušnicí velikosti 50koruny strčenou v ušním lalůčku...Bůh nás ochraňuj! PS. A pro Froldu to samozřejmě znamená dvě věna!" zakončila humorně příspěvek na Instagramu blondýnka a ukázala také několik fotek své dcerušky.

VIDEO:  Kobzanová v talk show: O nevěře v těhotenství! Srovnal se, ale tlak stále trvá

720p480p360p240p

Kobzanová v talk show: O nevěře v těhotenství! Srovnal se, ale tlak stále trvá Petr Soukup, Markéta Reinischová

 

Let's block ads! (Why?)

http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/540788/kobzanova-predstavila-novorozenou-dceru-vyrobila-jsem-si-klona-vtipkuje-blondyna.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Kobzanová představila novorozenou dceru! Vyrobila jsem si klona, vtipkuje blondýna"

Post a Comment

Powered by Blogger.