Search

Její hubnutí nepřišlo zase tak přirozenou a pohodovou cestou. Hvězdu Ulice nutil shazovat kila producent

Cesta za zdravou a štíhlou postavou byla trnitá.

Cesta za zdravou a štíhlou postavou byla trnitá. Michaela Feuereislová

22. května 2018 15:49

Biatlonistka Gabriela Koukalová začala hubnout kvůli svému bývalému trenérovi a došlo to prý až tak daleko, že trpěla poruchami příjmu potravy. Podobné to měla také herečka Patricie Solaříková (29), která začala bojovat s váhou až na základě popudu jiného muže. Hvězda nekonečného televizního seriálu Ulice začala hubnout díky drsným slovům producenta.

„Producent si mě zavolal a řekl: ’Páťo, chtělo by to zhubnout. Tím to celé začalo’,“ svěřila se Solaříková v pořadu Host Frekvence 1. „Fakt to bylo těžké. Já jsem nechtěla před někým jíst. Sladkosti jsem jedla potají. Čím víc to bylo natajno, tím víc jsem z toho měla výčitky,“ prozradila to herečka v rádiu.

Teď už je opět se svojí postavou spokojená. „Taky to mohlo dopadnout poruchou příjmu potravy,“ dodala Patricie s tím, že je ráda, že není psychicky slabší jedinec. 

Jiří Čeladník , Super.cz

Let's block ads! (Why?)

https://www.super.cz/567389-jeji-hubnuti-neprislo-zase-tak-prirozenou-a-pohodovou-cestou-hvezdu-ulice-nutil-shazovat-kila-producent.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Její hubnutí nepřišlo zase tak přirozenou a pohodovou cestou. Hvězdu Ulice nutil shazovat kila producent"

Post a Comment

Powered by Blogger.