Search

Jana z Čachtic zažila pořádný šok: Přišel jí dopis přímo od Harryho a Meghan!

Paní Jana ze slovenských Čachtic nemohla uvěřit svým očím, když jí nedávno přišel dopis přímo z Kensingtonského paláce. Od koho byl? No, přece od prince Harryho a Meghan, to je jasné! Ne, naopak. Jana je teď patrně jednou z mála, která se kdy bude moc pochlubit, že jí přišla korespondence od členů královské rodiny... A co že v dopise bylo?

Dopis, který paní Jana dostala, nebyla náhoda. Před časem totiž královskému páru poslala blahopřání ke svatbě a jako svatební dar jim věnovala obraz anděla, který sama namalovala. „Malování obrazů mě naplňuje a dělá šťastnou,“ potvrdila žena deníku Nový Čas.

„Když jsem otevřela obálku, sotva jsem lapala po dechu. Vyndala jsem fotku, kde byl princ Harry a Meghan Markle. Na druhé straně poděkování. Nesmírně mě to potěšilo a zároveň dojalo,“ přiznala Jana, která takové poděkování vůbec nečekala.
 

Let's block ads! (Why?)

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/jana-z-cachtic-zazila-poradny-sok-prisel-ji-dopis-primo-od-harryho-a-meghan.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Jana z Čachtic zažila pořádný šok: Přišel jí dopis přímo od Harryho a Meghan!"

Post a Comment

Powered by Blogger.