Search

Hana Reinders promluvila: Jak to skutečně je s prasklými silikony?

"Implantáty mi nepraskly!!!" vzkázala svým fanouškům moderátorka Hana Reinders, dříve Mašlíková, a reagovala tak na zprávy, které se v pondělí ráno objevily v médiích. Přiznala ale, že se svým silikonovým poprsím v poslední době měla problémy.

I proto se rozhodla pro operaci. "Výměna implantátu u mě byla nutná, protože se na sonu zjistilo, že implantáty mají prasklinky. Bylo to tedy hlavně ze zdravotního hlediska," napsala Hanka na facebook.

Když už skončila na operačním sále, rovnou se rozhodla, že původní silikony vymění za menší velikost. "Před jedenácti lety jsem jako mladá slečna toužila mít větší poprsí a své přání jsem si splnila. Nechala jsem si svá prsa zvětšit na plné čtyřky. I dnes bych si poprsí nechala zvětšit, akorát bych zvolila jinou velikost," svěřila se Hanka.

A co na novou velikost ňader své ženy říká André Reinders? "Mému manželovi jde v první řadě o mé zdraví. Nebral si mě a není se mnou kvůli velikosti ňader," popsala moderátorka pro Orca Agency.

Diváci Snídaně s Novou o sympatickou moderátorku nepřijdou. Na obrazovky se vrátí ještě tento týden. "V pátek se na tebe těším. Jsi bojovnice," napsal na facebook její kolega Petr Říbal.

Let's block ads! (Why?)

http://tn.nova.cz/clanek/hana-reinders-promluvila-jak-to-skutecne-je-s-prasklymi-silikony.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Hana Reinders promluvila: Jak to skutečně je s prasklými silikony?"

Post a Comment

Powered by Blogger.